فرمانده قول اردوی عملیات‌های خاص یا کماندو: کماندو، در بازداشت قیصاری دخیل نیست

گزارشگر:ناجیه نوری / سه شنبه 26 سرطان 1397 - ۲۵ سرطان ۱۳۹۷

کسانی‌که نظام‌الدین قیصاری را دستگیر کرده‌اند افراد وابسته به کماندو نیستند، کماندوها خود را در مسایل خرد و کوچک سیاسی دخیل نمی‌سازند.
قوماندان قول اردوی عملیات‌های خاص در یک ویدیو نشر شده در شبکه‌های اجتماعی، با ابراز این مطلب می‌گوید که تاکنون هیچ مقامی به وی دستور mandegar-3نداده است که کسی را به قتل رسانده و یا شکنجکه کند.
او می‌گوید: «من به عنوان قوماندان قول اردوی عملیات‌های خاص به هیچ کسی امر نکرده‌ام که سرباز افغان یا کدام فرد افغان را لت و کوب کند».
او تاکید کرد که اگر رهبری حکومت به ما دستور قانونی و اصولی صادر کند، در این صورت آن را عملی خواهیم کرد؛ اما در این اواخر و در این کشمکش‌ها هیچ کماندوی شامل نبوده است.
وی همچنان گفت: من بارها به مقامات حکومتی گفتم که از نام، کلاه و یونیفرم کماندوها، افراد غیر رسمی استفاده می‌کنند، در بازوی محافظان نماینده‌گان مجلس، برچسپ «ارم» کماندو دیده می‌شود، آیا آنان کماندو استند؟ تمامی این موارد نشان می‌دهد که از نام کماندو سوء استفاده می‌شود.
این گفته‌های فرمانده نیروهای کماندو نشان می‌دهد که هیچ‌گونه دستوری در مورد دستگیری نظام‌الدین قیصاری صادر نشده و نیروهای که در عملیات دستگیری شرکت داشتند، نیروهای کماندو نبوده‌اند.
اکنون سوال خلق می‌شود که اگر نیروهای کماندو در این قضیه دخیل نبوده‌اند، پس چه کسانی خود را در قالب کماندوها جا زده‌اند؟ این فرمان از سوی کی‌ها صادر شده‌است؟
اظهارات فرمانده نیروهای کماندو نشان میدهد که از نام کماندوها استفاده شده و نظامیان دیگر در این قالب جا زده شده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.