اسکات میلر: هیچ چیزی تغییر نکرده است «خبر خروج نیروها را در روزنامه‌ها خوانده‌ام»

گزارشگر:دو شنبه 3 جدی 1397 - ۰۲ جدی ۱۳۹۷

mandegarاسکات میلر فرمانده نیرو‌های ناتو در افغانستان با بیان این که دستور جدیدی در مورد خروج نیرو‌های خارجی امریکا از افغانستان دریافت نکرده است، می‌گوید که این خبر را از روزنامه‌ها خوانده‌ام.
او گفته است که در این زمینه دستور جدیدی دریافت نکردم و بنابراین، هیچ چیزی تغییر نکرده است و همه چیز مانند گذشته ادامه خواهد یافت.
آقای میلر تأکید کرده است: اما اگر چنین دستوری صادر شود، این اطمینان وجود دارد که ما با نیرو‌های افغانستان خواهیم ماند و حتی اگر شمار نیرو‌ها کاهش یابد تأثیری بر حمایت از نیرو‌های امنیتی افغانستان نخواهد داشت.
او که به ننگرهار سفر کرده است، اظهار داشت: امریکا قادر است با حداقل نیرو‌ها به حمایت جدی از نیرو‌های امنیتی افغانستان ادامه دهد.
فرمانده ناتو در افغانستان تصریح کرد: اولویت شخصی من این است که خشونت در افغانستان پایان یابد چراکه این موضوع باعث کشته شدن غیرنظامیان و افراد بیگناه می‌شود.
گفتنی است برخی رسانه‌های غربی اعلام کردند که ترامپ قصد دارد ۷ هزار نیروی نظامی این کشور را از افغانستان خارج کند. این موضوع واکنش بسیاری از مقامات امریکایی و افغانستانی را برانگیخته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.