همه نشانه‌های یک مرد عاشق و خواستگار! (ویژه بانوان)

- ۰۶ دلو ۱۳۹۱

بخش نخست

شاید برای خیلی از خانم‌های مجرد پیش آمده باشد که احساس کنند یکی از همکاران در سرِ کار یا یکی از هم‌صنفی‌ها در دانشگاه به زودی از آن‌ها خواستگاری می‌کند، اما همین پرسش که او احتمالاً چه‌وقت به خواستگاری‌اش می‌آید، می‌تواند دوران پُرتنشی را برای او رقم بزند. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید آیا همکار یا هم‌صنفیِ شما به زودی از شما خواستگاری می‌کند یا خیر، به نشانه‌های رفتاریِ او دقت کنید. می‌توانید از حرکاتِ او بفهمید کی زمان خواستگاری است. علاوه بر این‌ها، بعد از خواستگاری و در دوران آشنایی نیز می‌توانید با خواندن رفتارهای خواستگارتان بفهمید که آیا شما را پسندیده است یا نه. پس معطل نکنید؛ تمام نشانه‌های رفتاری یک مرد عاشق در این نوشته آمده است.
ناخودآگاه با شما حرف می‌زند
وقتی چشم در چشم می‌شوید، او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می‌کند.
رمزگشایی این رفتار: کج کردن سر یک حرکت کاملاً ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می‌کنند، از خود نشان می‌دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند که به زنی علاقه‌مند شده‌اند، ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقهشان را ابراز کنند و از او خواستگاری کنند. در واقع او با کج کردن سر، خود را آسیب‌پذیر نشان می‌دهد. اگر همکار یا هم‌صنفی‌تان هنگام صحبت و درحالی که ارتباط چشمی برقرار کرده گردنش را کج کند، احتمالاً به زودی از شما خواستگاری خواهد کرد.
وقتی مردی می‌خواهد خواستگاری کند!
در حالی که ایستاده یا نشسته است، پنجه پاهایش به سمت هم است (پنجه پاها را به سمت داخل می‌گذارند).
رمزگشایی این رفتار: به احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دست‌پاچه کرده‌اید. این رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست؛ به همین دلیل اگر همکار یا هم‌صنفی‌تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد، ولی هنوز آن‌قدر اعتماد به نفس ندارد که از شما خواستگاری کند. او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به خودش مطمین شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دست‌پاچه است، چند دقیقه با او دوستانه رفتار کنید و به‌طور غیرمستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت‌تر خواهد شد و حتا ممکن است درخواست ازدواجش را نیز مطرح کند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می‌کند، یعنی می‌خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت کند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساکت باشید، تا او فرصت کند درخواست ازدواجش را مطرح کند.
مردها با شانه‌های‌شان هم حرف می‌زنند
وقتی به شما نگاه می‌کند، خیلی سریع شانه‌هایش را به سمت بالا جمع می‌کند و به سمت جلو می‌دهد.
رمزگشایی این رفتار: در این حالت احتمالاً شما حرکتی انجام داده‌اید که توجه او به سمت شما جلب شده است. وقتی مردی رفتارهای یک خانم را تحسین می‌کند، در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند و به همین دلیل در این مواقع کاملاً ناخودآگاه شانه‌هایش را به سمت جلو می‌آورد و جمع می‌کند. این حرکت در مردان نشان‌دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. حتا در زنده‌گی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین‌آمیز می‌بیند ولی غرورش اجازه نمی‌دهد آن را ابراز کند، شانه‌هایش را به سمت جلو جمع می‌کند. در این مواقع می‌توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.