دادستانی کل: هیأت بررسی فساد اخلاقی در ارگ تعیین شده است

- ۰۷ جوزا ۱۳۹۸

مسوولان در دادستانی کل اعلام کردند که این نهاد یک هیأت برای بررسی ادعای حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیتی ریاست‌جمهوری تعیین کرده است.
در اعلامیه‌یی که دیروز از سوی دادستانی کل منتشر شده، آمده است که موضوع ادعای آقای احمدزی از طرف معاونت پالیسی، نظارت و بررسی ریاست عمومی دفتر ریاست‌جمهوری به‌منظور بررسی قانونی به این اداره رسیده است.
mandegarبه نقل از اعلامیه، هیأت تعیین‌شده از سوی دادستانی کل به‌منظور تکمیل تحقیقات در مورد این موضوع، طی یک نامه‌ی رسمی از آقای احمدزی خواسته است که تا پنج‌شنبه، ۹ جوزا تمام اسناد، شواهد و مدارک دست‌داشته‌اش را به این هیأت بسپارد.
پیشتر آقای احمدزی در مصاحبه با شبکۀ تلویزیون خصوصی خورشید، ادعا کرده بود که در ارگ در بدل سپردن وزارت، چوکی پارلمان و مشاوریت از زنان تقاضای جنسی شده است.
او تأکید کرده بود: «در ارگ حلقه‌یی به‌طور سیستماتیک برای ترویج فحشا و دموکراسی بی‌جای یا ناروا کار می‌کند».
آقای احمدزی با نام‌گرفتن از فضل‌محمود فضلی، مشاور ارشد رییس‌جمهوری، گفته بود که آقای فضلی در این حلقه فعال‌تر از دیگران‌ عمل می‌کند.
ارگ ریاست‌جمهوری این ادعا را به‌طور قطع رد کرده و از آقای احمدزی خواسته است که برای این ادعا سند و مدرک ارایه کند.
جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین رییس جمهور غنی اما در گفت‌وگو با خبرگزاری پژواک گفته است که حلقه‌یی مشخصی در ارگ فحشا را ترویج می‌کند و او از این گفته‌هایش «یک متر هم عقب‌نشینی نمی‌کند».
آقای احمدزی افزوده است که «بالای ادعای خود شک ندارد» و اگر تحقیقات در این مورد آغاز شود، او مدارک و اسناد خود را در اختیار هیأت تحقیق قرار خواهد داد. او گفته است: «ادعای من درست است و به آن به باور دارم».

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.