مولانا عبدالله: افراد مشکوک و بدون ضمانت در داخل کمیسیون انتخابات حضور دارند

- ۲۸ میزان ۱۳۹۸

ماندگار: نگهبانان شخصی مولانا محمد عبدالله، کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات یک فرد مسلح مشکوک را با دو میل سلاح بازداشت کرده اند. آقای عبدالله می‌گوید که این رویداد دیروز یکشنبه، ۲۸ میزان در کابل در جریان یک مراسم خاک‌سپاری رخ داده است.
مولانا عبدالله، کمیشنران کمیسیون انتخابات می‌گوید که برنامۀ تدابیر امنیتی در داخل کمیسیون انتخابات پراکنده است و این موضوع را بارهای با مسوولان نهادهای امنیتی پیش از انتخابات و پس از انتخابات شریک ساخته شده، اما توجهی در این راستا صورت نگرفته است.
mandegarآقای عبدالله تأکید کرد که افراد ناشناس، مشکوک و بدون ضمانت در داخل کمیسیون انتخابات حضور دارند، اما نهادهای امنیتی در این مورد هیچ گونه اطلاعی به مسوولان و رهبری کمیسیون نمی‌دهند.
او که ساعتی پس از دستگیری فرد مشکوک در یک نشست خبری صحبت میکرد، گفت: با آنکه پنج نهاد امنیتی به صورت جداگانه در کمیسیون انتخابات فعالیت دارند، اما هیچ تلاش عملی برای تأمین امنیت مسوولان کمیسیون انتخابات انجام نداده‌اند.
آقای عبدالله گفت که یک هفته پیش، از سوی نهادهای امنیتی برای‌شان هشدار داده شد که یک فرد مهاجم در کمیسیون انتخابات جابه‌جای شد، اما امروز (دیروز) زمانی که او به یک مراسم جنازه روان بود، مورد تعقب یک فرد مشکوک قرار گرفت و این فرد در منطقۀ سرای شمالی از طرف محافظان او بازداشت شده است. این کمیشنر کمیسیون انتخابات می‌گوید که از نزد این فردِ مشکوک، یک میل تفنگچۀ مکروف، یک قبضه چاقو و یک پایه مخابره به دست آمده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.