رییس جدید شورای ولایتی بدخشان معرفی شد

- ۲۸ دلو ۱۳۹۱

در انتخابات آخر شورای ولایتی بدخشان یکی از اعضای جوان این شورا به حیث رییس این شورا انتخاب شد.
به گزارش بست باستان، عبدالواحد طیبی که تازه به عنوان رییس شورای ولایتی بدخشان انتخاب شده است، می‌گوید که تلاش دارد تا در قسمت ایجاد توازن انکشاف و توزیع برنامه های انکشاف و حساب‌دهی و شفافیت در ادارات محلی بدخشان تمرکز کند.
رییس شورای ولایتی بدخشان می‌گوید که در سال‌های گذشته برنامه‌های انکشافی به صورت متوازن در ولسوالی های مختلف بدخشان توزیع نشده است.
او می‌گوید در برخی از ولسوالی های که راه دشوار گذر دارند و یا در فاصله میان این ولسوالی ها با مرکز بدخشان طولانی است پروژه های انکشافی کمتر تطبیق شده است.
به گفتۀ وی، تیم جدیدی که در رهبری شورای ولایتی بدخشان قرار گرفته است؛ می کوشد تا در توزیع برنامه های انکشافی به اداره محلی بدخشان مشوره دهد تا در توزیع پروژه های انکشافی توازن را در نظر بگیرند.
آقای طیبی می گوید که برای ایجاد شفافیت در ادارات محلی بدخشان تلاش می کند تا گزارش کاری ادارات دولتی را جمع‌آوری کند و از ادارۀ شورای ولایتی نیز به مردم گزارش دهند.
او می‌گوید که کاستی‌هایی در برخی از ادارات دولتی وجود دارد، ولی ادارۀ شورای ولایتی کدام قوه اجراییه‌یی ندارد تا اعمال فشار نماید.
طیبی در بارۀ وضع امنیتی بدخشان می‌گوید که از ناحیۀ بد امنی‌های بدخشان بسیار نگران نیست و باور دارد که بد امنی‌های موجود بدخشان از راه صلح حل خواهد شد.
در بدخشان انتقادهای زیادی بر شورای ولایتی این ولایت وجود دارد که کاری نکرده است؛ اما رییس جدید شورای ولایتی بدخشان وعده داد که این شورا از پروژه های انکشافی در بسیاری از ولسوالی های بدخشان نظارت کرده اند و با مسوولین موسساتی که این برنامه ها را تطبیق کرده اند؛ جلساتی داشته اند و در مورد نواقص و کاستی های که در این پروژه ها وجود داشته گفتگو کرده اند.
طیبی همچنان وعده داد که اعضای شورای ولایتی در حل منازعات منطقه ای و روند صلح و تامین امنیت همیشه نقش بارز داشته اند و این تلاش ها را ادامه می دهند تا بتوانند به مرد این ولایت بیشتر خدمت کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.