وزارت معدن آغاز استخدام نیروی کار زیر نام پروژۀ تاپی را خلاف قانون اعلام کرد

- ۰۸ دلو ۱۳۹۸

وزارت معادن و پترولیم در واکنش به شایعات مبنی بر استخدام نیروی کار زیر نام پروژۀ تاپی گفته که مردم به این شایعات توجه نکنند.
وزارت معادن و پترولیم دیروز با نشر اعلامیه‌یی گفته که این وزارت هیچ برنامه‌یی برای استخدام کارمند برای پروژۀ تاپی را تا اکنون زیر دست نداشته است.
در اعلامیه گفته که وزارت معادن همواره جزییات پیشرفت‌ کار را در تمامی مراحل به سمع مردم رسانده و آنان نباید به شایعات توجه کنند.
گفته شده، در این اواخر بنابر شکایت‌های واصله از نقاط مختلف کشور مبنی بر این که یک تعداد اشخاص استفاده‌جو و غیرمسوول به گونۀ غیرقانونی تحت عنوان «استخدام در پروژۀ تاپی» به بهانه‌های مختلف از مردم پول دریافت می‌کنند.
بر بنیاد اعلامیه، مسوولان وزارت معادن و پترولیم ضمن مردود شمردن این موضوع به اطلاع عموم می‌رساند که در حال حاضر فعالیت‌های تخنیکی این پروژه روی کار بوده، تا راه را به سمت اجرایی شدن کار ساختمانی پروژه نزدیک سازد.
اعلامیه افزوده که به این اساس به سمع مردم رسانیده می‌شود که هنگام آغاز امور ساختمانی پروژه، استخدام نیروی‌کار نیز در هماهنگی مستقیم ادارات محلی و جوامع محل صورت گرفته، آن زمان از طریق آدرس‌های رسمی وزارت معادن و پترولیم رسماً از موضوع مطلع خواهند شد.
این وزارت تاکید کرده که متعهد به عملی‌سازی پروژۀ منطقه‌یی تاپی بوده و جزییات پیشرفت کار این پروژه را در اختیار مردم قرار خواهد داد.
پروژۀ تاپی یکی از بزرگترین پروژه‌های منطقه‌یی است که بر بنیاد آن، پایپ لاین گاز ترکمنستان از طریق افغانستان به پاکستان و هند منتقل می‌شود. با شروع این پروژه هزاران نفر در افغانستان شامل کار خواهند شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.