همسر رفته را چه‌گونه باید بازگرداند؟

- ۰۵ سنبله ۱۳۹۱

اگر یک زن هستید و به تازه‌گی همسرتان شما را بدون هیچ دلیلی ترک کرده، باید نکتۀ مهمی را برای‌تان بگوییم؛ مردان عاشق تحسین، تعریف و تمجید هستند. آن‌ها می‌خواهند مانند یک شوالیه به قدرت‌شان اعتماد کنید. اگر همسرشان شاد نباشد، آن‌ها احساس ناتوانی در خود می‌بینند و این یعنی مورد تحسین نیستند و این‌جا همان جایی است که جدایی مثل یک دمل چرکی سر باز می‌زند.

زنانی که شاد هستند، نیرویی را در مرد بیدار می‌کنند؛ نیرویی که فریاد می‌زند: «وقتی با تو هستم، شادم و این یعنی وجود تو آن‌قدر قابل تحسین است که مرا به وجد می‌آورد.» دوران جدایی فرصت خوبی است که تغییر کنید،

تغییری برای بهتر شدن. بلی! این جدایی شروعی تازه و بهتر از گذشته است. اگر هنوز عاشق و دلباختۀ شریکت هستی، پرچم سفید تسلیم را به این سرعت بالا نیاور. این‌هم همان جمله‌یی است که مدت‌ها منتظر شنیدنش بوده‌یی؟ پس تغییر کن تا بازگشت واقعی را تجربه کنی.
پرچم سفید را بالا نیاور
فرض را بر این می‌گیریم که آن سه اشتباه کشنده را انجام دادی و شریکت را از خودت دورتر کرده‌یی! خُب قبلش باید یک خبر خیلی خوب را برایت بگوییم این‌که تحقیقات روان‌شناسانی که روی تعدادی مردان و زنان بعد از جدایی تحقیق کرده اند، این بوده که درصد بالایی از ارتباط‌هایی که به جدایی ختم می‌شود،

دوباره به بازگشت می‌انجامد. اگر به خودت اطمینان داری و با همۀ وجود معتقد هستی که کسی به اندازۀ تو نمی‌تواند همسرت را دوست داشته باشد، پای تصمیمت بمان و تسلیم نشو. در قدم اول باید یاد بگیری که یک دوست خوب برای شریکت باشی. اگر در محیط کار مشترکی با او کار می‌کنی یا در مناسبت‌هایی دعوت می‌شوی که او را ملاقات می‌کنی،

حتماً شرکت کن و آرام و مودبانه و سرشار از احترام ـ بله احترام! ـ با او برخورد کن حتا اگر او را با کس دیگری در حال صحبت ببینی! سخت است، اما این راه برگشت همسرت است؛ چون او می‌فهمد که تو تغییر کرده‌ای و این نشانۀ خوبی است.
تو ربات نیستی
اگر یاد بگیری که تغییر کنی و اشتباهاتت را پذیرفته باشی، خودت را برای بازگشت شریکت آماده کرده‌یی. همۀ انسان‌ها اشتباه می‌کنند، در ما دکمه‌یی برای خاموشی خشم، حسادت و نگرانی وجود ندارد، پس خودت را برای کامل نبودنت سرزنش مکن. یک پیام برای همسرت بفرست و در آن اشتباهات خودت را برایش یادآوری کن؛ اما یادت باشد این پیام نباید نشانه‌یی از خواهش، التماس و ابراز عشق باشد، بلکه تنها برای اقرار به اشتباهاتت این کار را انجام بده.
این راز کوچک هم یادت باشد، ممکن است شریکت بعد از جدایی با تو، به سرعت با شخص دیگری ارتباط برقرار کند و شاید خیلی سریع‌تر از زمانی که به شما پیشنهاد ازدواج داده، به رقیب‌تان درخواست زنده‌گی مشترک داده باشد؛ اما فراموش نکن صمیمیتی که به زودی و سرعت ایجاد شود، به همان سرعت هم از بین خواهد رفت. خلأ نبود محبت و وجود شریک‌تان را به ایجاد رابطه‌یی جدید بکشانید؛ این موضوعی است که باید حتماً در ذهن‌تان نگه دارید.

منبع: www. Tapesh.com

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.