پیام سپاسگزاری رییس عمومی بنیاد شهید مسعود

گزارشگر:23 سنبله 1393 - ۲۲ سنبله ۱۳۹۳

هم میهمنان گرانقدر، ملت بزرگوار افغانستان:السلام علیکم و رحمته الله و برکاته،
خدا را سپاس که طی سیزدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور و هفتۀ شهید، بار دیگر ملت قدرمند افغانستان را توفیق نصیب نمود تا با تجلیل و تکریم از این روزها، پیوند ملی جهاد و مقاومت و مبارزه و شهادت را به نمایش بگذارند.
حضور پرشکوه و مشارکت گسترده و معنی‌دارتان را در مراسم و محافل یادبود –mnandegar-3 چه در داخل و چه در خارج از کشور- در راستای ادای مسوولیت دینی و ملی، به فرد فرد ملت افغانستان تبریک می‌گوییم.
از همۀ نیروهای مردمی و دست اندرکارانی که بنیاد شهید مسعود را شایستۀ اعتماد خود دانسته اند و در دعوت و سازمان‌دهی مردم همکاری و همراهی نموده اند؛ بخصوص نیروهای امنیتی کشور، کمیسیون محترم دولتی، کمیته‌های مختلف تدوین برنامه‌ها و آن عزیزانی‌که طی یک ماه اخیر، رضاکارانه در کنار بنیاد شهید مسعود تلاش شبانه‌روزی داشته‌‌اند سپاسگزار می‌باشیم.
لازم به یادآوری می‌دانم که متاسفانه بنابر حساسیت‌های سیاسی‌یی که روند مشکلات‌آفرین انتخابات ایجاد نمود، جوانانی، آگاهانه و یا هم از سر ناآگاهی در بعضی جاده ها با گشت‌زنی موترها باعث اذیت تعدادی از شهروندان عزیز ما گردیدند که از این بابت از همشهریان محترم بازهم پوزش می‌خواهم.
خاطرنشان می‌سازم که اخلاق، سجایا، اندیشه و سایر خصوصیات شهید مسعود با همچو اعمالی، هیچگاه سر آشتی نداشته است. با همین پیام اطمینان می‌دهم که ان‌شاالله در سال‌های آینده با همکاری نیروهای امنیتی در روز شهادت قهرمان ملی همچو حرکاتی اتفاق نخواهد افتاد.
یک‌بار دیگر از ایزد منان استدعا دارم که با حضور قدرتمند ملت افغانستان در صحنۀ گرامی‌داشت از شهدا و سالگشت شهید احمد شاه مسعود، موج برکت را برای مردم افغانستان اعطا فرماید.
توفیق الهی نصیب همۀ شما عزیزان باد!
احمد ولی مسعود
رئیس عمومی بنیاد شهید مسعود

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.