نیمار: گل زدن به کاسیاس افتخار ویژه است

- ۰۸ سرطان ۱۳۹۲

مهاجم برازیل با حساس خواندن بازی با اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون‌ها با تمجید از کاسیاس می‌گوید گل زدن به او یک افتخار ویژه است.
برازیل و اسپانیا دوشنبه فینال نهمین دوره جام کنفدراسیون‌ها را در ماراکانا برگزار می‌کنند.
نیمار، مهاجم برازیل که به تازگی به عضویت بارسلونا در آمده است درباره بازی فینال برابر اسپانیا، گفت: بازی با اسپانیا بازی بزرگی است. همه منتظر بازی این دو تیم در فینال جام کنفدراسیون‌ها هستند. باید اعتراف کنم که اسپانیا قوی‌ترین تیم حال حاضر جهان است. هر دو تیم کیفیت خاص بازی خود را دارند. امیدوارم که برازیل بتواند پیروز بازی فینال باشد.
نیمار درباره دیدار خود با بازیکنان بارسلونا در بازی فینال گفت: بازی کردن مقابل آنها افتخار بزرگی برای ما است.
مهاجم برازیلی در ادامه، گفت: باید بدون هیچ ترسی برابر اسپانیا بازی کنیم. ما در خط حمله بسیار قوی هستیم، اما برای پیروز شدن در بازی فینال همه بازیکنان ما باید به یک اندازه خوب باشند. می‌دانم که با تیم بزرگی روبرو می شویم که دو شیوه متفاوت فوتبال را ارایه می‌دهند. من خیلی از بازیکنان آنها را ستایش می‌کنم، اما تیم ما هم بازیکنان خوب زیادی دارند. این بازی مدت‌ها در خاطره من می‌ماند.
مهاجم برازیلی در پایان درباره اولین رویارویی او با ایکر کاسیاس، گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان جهان است. احترام زیادی برای او قائل هستم. همه تیم‌ها دوست دارند کاسیاس در تیممان باشد. امیدوارم در بازی فینال بتوانم به او گل بزنم. گل زدن به او افتخار ویژه است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.