دیوید مویس: فان‌پرسی بهتر از این‌ها خواهد بود

- ۳۰ اسد ۱۳۹۲

سرمربی منچستر یونایتد با تمجید از مهاجم هلندی تیمش می‌گوید عطش فان پرسی برای کسب قهرمانی‌های بیشتر باعث می‌شود این مهاجم پیشرفت بیشتری کند.
روبین فان پرسی با درخشش در بازی‌های گذشته منچستر یونایتد توانسته است کاملاً جای خالی وین رونی را در این تیم پر کند. سرمربی منچستر یونایتد ابراز امیدواری می‌کند با درخشش این مهاجم هلندی ، یک قهرمانی بیشتر در لیگ برتر به کلکسیون افتخارات منچستر یونایتد اضافه شود.
دیوید مویس، سرمربی منچستر یونایتد در گفت‌وگو با «دیلی میرر»، گفت: روز گذشته از بازیکنان تیمم پرسیدم آنها تاکنون چند مدال کسب کرده‌اند. رایان گیگز پاسخ داد ۱۳ قهرمانی. تعدادی از آنها گفتند پنج یا شش قهرمانی و فان پرسی گفت تنها یک قهرمانی. پس برای من روبین فان پرسی چالش جدیدی پیش‌رو دارد و آن هم ادامه گلزنی برای تیم و کسب قهرمانی است. او عطش زیادی برای قهرمانی‌های بیشتر با منچستر یونایتد دارد. فان پرسی می‌خواهد پیشرفت کند و من از تلاشی که او در این راه دارد، تحت تاثیر قرار گرفتم. فان پرسی، مهاجمی در حد کلاس جهانی برای تیم ماست. او بازیکن جنگنده‌ای است و مطمئن هستم در این فصل بیش از این‌ها ارزش خود را در تیم ما نشان خواهد داد. فان پرسی باید بیشتر در تیم حمایت شود. بازیکنان باید همکاری‌های خوبی با او داشته باشند تا این مهاجم هلندی به روند گلزنی خود ادامه دهد.
روز گذشته همچنین مطبوعات انگلیسی از ابراز علاقه دیوید مویس برای به خدمت گرفتن فلینی و باینس دو بازیکن اورتون در نقل و انتقالات تابستانی خبر دادند که با مخالفت باشگاه اورتون روبرو شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.