مویس: این نتیجه بد را جبران می‌کنیم

- ۰۱ میزان ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید همه مربیان یک شب بد دارند و او در بازی با منچستر‌سیتی این شب بد را تجربه کرد.
منچستریونایتد در داربی شهر منچستر با نتیجه‌ پر گل چهار بر یک مغلوب منچسترسیتی شد تا نتایج ضعیفش در لیگ برتر ادامه داشته باشد.
دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد که اولین داربی منچستر را تجربه می‌کرد پس از شکست سنگین تیمش گفت: بازی خوبی انجام ندادیم. حریف خیلی از ما بهتر بود. آنها بازی را خیلی بهتر و سریع‌تر از ما شروع کردند. در ادامه مسابقه کمی بهتر شدیم.
او پس از دور شدن تیمش از صدر جدول لیگ برتر انگلیس گفت: فصلی بسیار طولانی خواهیم داشت. مطمئنا نتیجه‌ بد برابر منچسترسیتی را جبران خواهیم کرد. بازی‌های زیادی باقی مانده است که باید برای آنها آماده شویم. اگر بازی در نیمه نخست یک بر صفر می‌شد، می‌توانستیم این نتیجه‌ را در نیمه دوم جبران کنیم اما بدشانسی آوردیم که در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست دروازه‌ ما باز شد. در نیمه دوم نیز تمرکز کافی نداشتیم و خیلی زود دروازه‌مان باز شد. تیم ما در آن دقایق آشفته بازی می‌کرد و تمرکزی نداشت. به هیچ وجه از عملکرد مدافعانم در این دیدار راضی نبودم.
مویس ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر به روند پیروزی برگردیم. با شکل بازی دیشب نمی‌توانیم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم. همه مربیان یک روز بد دارند و ممکن است نتیجه بدی بگیرند. امشب (دیشب) شب بدم بود. با بازیکنانم پس از این شکست صحبت کردم. آنها از این باخت ناراحت بودند.
سرمربی منچستریونایتد درباره غیبت روبین فان‌پرسی در این مسابقه گفت: پر واضح است که در صورت حضور فان‌پرسی در این دیدار می‌توانستیم تیم هجومی‌تری داشته باشیم. غیبت او در این دیدار کاملا حس شد. فکر نمی‌کنم مصدومیت او زیاد طول بکشد. امیدوارم که در بازی بعدی فان‌پرسی را در ترکیب خود داشته باشیم.
مویس درباره عملکرد رونی نیز گفت: رونی در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او شایسته بودن در تیم بازنده نبود. رونی یک مهاجم سطح عالی در تیم ماست.
منچستریونایتد در پنج بازی ابتدایی خود در فصل جدید خود در لیگ برتر انگلیس تنها هفت امتیاز کسب کرده است و برابر تیم‌هایی همچون لیورپول و منچسترسیتی شکست خورد.
مویس در پایان درباره بازی‌های سخت منچستر در آغاز فصل گفت: قبلا هم گفته‌ام قرعه‌کشی رقابت‌ها خیلی برای ما سخت بود. نمی‌دانم چطور این قرعه‌ها برای تیم ما انتخاب شد. هیچ وقت قانع نشده و نمی‌شوم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.