فرگوسن: هرگز به نیمکت منچستر برنمی گردم

- ۱۲ میزان ۱۳۹۲

سرمربی سابق منچستر یونایتد به حمایت از دیوید مویس پرداخت و بازگشتش به این تیم را غیرممکن دانست. او معتقد است رونالدو و مسی نمی توانند مربیان موفقی شوند.
منچستر یونایتد با هدایت دیوید مویس اسکاتلندی آغاز کابوس واری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته است و با ۷ امیتاز در رده نازل دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
سر آلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد با وجود کسب نتایج ضعیف این تیم با مویس همچنان به هموطن اسکاتلندی خود اعتماد کامل دارد.
فرگوسن گفت: اطمینان دارم که مویس عملکرد خوبی با منچستر یونایتد خواهد داشت. او به عنوان جانشین من انتخاب شد و شک نکنید که از او حمایت کامل خواهم کرد.باشگاه هم برای موفقیت او تمام تلاش های خود را خواهد کرد.مویس در شرایط خوبی به سر می برد و منچستر یونایتد به دستان امینی سپرده شده است.
فرگوسن در ۲۷ سالی که هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت ۱۳ جام قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. او درباره شایعه بازگشتش به نیمکت شیاطین سرخ گفت: بدون شک اصلا در اندیشه بازگشت نیستم. در بهترین زمان ممکن تصمیم به خداحافظی گرفتم. به افق های جدیدی در زندگیم نگاه می کنم و اصلا در اندیشه بازگشت به فوتبال نیستم.
فرگوسن درباره وین رونی گفت: رونی به روزهای خوب خود برگشته است.بسیاری از تماشاگران منچستر یونایتد به عشق او به ورزشگاه می آیند و این برای یک بازیکن بسیار با ارزش است.
پرافتخارترین سرمربی تاریخ شیاطین سرخ درباره این سوال که آیا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می توانند در دنیای مربیگریی هم موفق باشند اینگونه پاسخ داد» فکر نمی کنم. من خودم یک بازیکن معمولی بودم که خیلی کم گل به ثمر می رساندم و مثل بابی چارلتون، مسی و رونالدو ماشین گلزنی نبودم. کمتر پیش می آید که یک بازیکن خوب مربی خوبی شود. مسی و رونالدو با سطح کیفی بسیار بالایی فوتبال بازی می کنند اما براین باورم که آنها نمی توانند مربیان خوبی شوند چرا که برایشان سخت است بازیکنانی را که سطح کیفیشان پائین تر از آنها است درک کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.