به مناسبت روز جهانی خبرنگار

گزارشگر:27 حوت 1392 - ۲۶ حوت ۱۳۹۲

بیست‌وهفتم حوت برابر است با روز جهانی خبرنگار.
اتحادیۀ ملی ژورنالیستان افغانستان، فرا رسیدنِ این روز را به همۀ خبرنگاران، دست‌اندرکارانِ رسانه‌ها و فعالینِ رسانه‌ییِ کشور تبریک عرض می‌دارد.
ما باور داریم که تحمل قربانی‌های فراوان و تلاش‌های گستردۀ خبرنگاران و دست‌اندرکاران رسانه‌ها، از عوامل عمدۀ گسترش رسانه‌های آزاد، تأمین حق آزادی بیان و زمینه‌سازی جریان آزاد اطلاعات در کشور بوده است.mandegar-3
با تأکید بر این‌که آزادی بیان و رسانه‌های آزاد، از بزرگترین دستاوردهای سیزده سال گذشته در کشور است، جا دارد که از دولت افغانستان، کشورها و نهادهای جهانی که در این راستا کمک‌های فراوان کرده‌اند و شخصیت‌های افغان که در سکتور رسانه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، سپاس‌گزاری کنیم.
اتحادیۀ ملی ژورنالیستان افغانستان اصرار دارد که نگرانی‌های موجود در مورد آیندۀ آزادی بیان و فعالیت‌های رسانه‌یی در کشور، واقع‌بینانه است؛ ولی برای جلوگیری از ایجاد محدودیت بر کار رسانه‌یی و خط و نشان کشیدن به آزادی بیان، راه‌های برون‌رفت نیز وجود دارد.
هم‌صدایی، هماهنگی و همکاری خبرنگاران در سرتاسر کشور، یکی از کوتاه‌ترین مسیرها برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای سال‌های گذشته است.
اتحادیۀ ملی ژورنالیستان افغانستان، خود را متعهد می‌داند که در این راستا، گام‌های استواری بردارد و حمایت و همکاریِ خبرنگاران و فعالینِ رسانه‌یی را چشم در راه است.
موفقیت و سرفرازی همۀ شما هم‌مسلکان، آرزوی ماست.
شورای اجراییۀ اتحادیۀ ملی ژورنالیستان افغانستان

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.