داکتر عبدالله عبدالله در میان ده‎ها هزار تن از شهروندان کاپیسا: پیام ما امیدوارکننده است

گزارشگر:18 جوزا 1393 - ۱۷ جوزا ۱۳۹۳

داکتر عبدالله عبدالله نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‎جمهوری یک روز پس از سوءقصد ناکام بر جانش، روز گذشته با حضور در جمع ده‌ها هزار نفر در ولایت کاپیسا سخنرانی کرد.
داکتر عبدالله نامزد ریاست جمهوری شعارهایی را که از سوی تیم تحول و تداوم مطرح می‌گردد، مردود و غیرقابل قبول برای مردم افغانستان خواند.
داکتر عبدالله تصریح کرد: «صدای ما به مردم افغانستان صدای اطمینان بخش است. پیام ما برای مردم افغانستان پیام امیدوارکننده است. mnandegar-3ما به شعارهایی‌که می‌گویند که اگر انتخابات را نبردیم می‌میریم؛ از اول دست رد گذاشتیم».
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌گردد که اخیراً جنرال دوستم معاون اول اشرف غنی احمدزی نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری در چند تبلیغات انتخاباتی‌اش تاکید کرده است که شکست در انتخابات برای وی عیب بوده و هرگز شکست را نمی‌پذیرد.
جنرال دوستم در یکی دیگر از سخنرانی‌های خود گفته است که ازبک‌ها و ترکمن‌هایی که به وی رای ندهند، خاین اند.
برخی تحلیلگران و رسانه‎های بین‎‏المللی نوشته‌اند که داکتر عبدالله با حضور در میان جمع بزرگی از هوادارانش در ولایت کاپیسا، نشان داد که حملۀ روز جمعه بر مبارزات انتخاباتی او خللی وارد نکرده است.
او روز جمعه هم دقایقی پس از دو انفجار انتحاری پی‌هم که منجر به انهدام موتر حامل او و یک موتر حامل محافظانش شد، در یک همایش دیگر شرکت کرد. آقای عبدالله نخستین سخنران این همایش بود و پیام ضمنی‌اش این بود که این حمله خللی بر اراده او وارد نکرده است.

 

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.