در رویداد مرگ‏بار ترافیکی در بادغیس: ۳۳ تن کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند

- ۲۶ اسد ۱۳۹۳

۲۷ اسد ۱۳۹۳

mnandegar-3مسوولان محلی ولایت بادغیس روز یک‌شنبه گفته‌اند که در ولسوالی آب‌کمری این ولایت یک موتر لاری که حامل انسان‌ها و حیوانات بود، از مسیر جاده منحرف شده و در نتیجۀ این رویداد ۳۳ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مجروح شده‌اند.
میرزکوال سخنگوی والی بادغیس به دویچه وله گفته است که این حادثه بعد از ظهر روز شنبه (۱۶/۰۸/۲۰۱۴) در منطقه چارسنگی ولسوالی آب کمری این ولایت رخ داده است. به قول میرزکوال این حادثه هنگامی رخ داده است که یک لاری که چهار خانواده را از یک منطقه به منطقه دیگر انتقال می‌داد و حامل انسان‌ها و حیوانات بود، از مناطق کوهستانی عبور می‌کرد. او گفت: «لاری که حامل اعضای چهار خانواده بود، دفعتاً چپه شده و خسارات مالی و جانی را به بار آورد».
میرزکوال گفته است که در جمع کشته شده‌گان زنان، مردان و اطفال شامل بودند. در اثر این حادثه ۳۳ نفر کشته و ۱۳ نفر دیگر مجروح شده اند. شماری از این مجروحان به شفاخانه بادغیس و عده دیگری که وضعیت شان خراب بود به شفاخانه حوزه‌یی ولایت هرات انتقال داده شدند. همچنان گفته شده است که چهار تن از مجروحان به شفاخانه قلعه نو برای تداوی فرستاده شده اند که وضعیت صحی سه تن شان وخیم است.
داکتران شفاخانه حوزه‌‎یی هرات نیز تایید کرده اند که ۹ تن از مجروحان به این شفاخانه انتقال داده شده اند که وضعیت شماری از آنها نگران‌کننده است.
مقامات ولایت بادغیس گفته اند که خانواده‌های آسیب دیده کوچیان بودند که از علفچرها به سوی به مناطق اصلی شان در راه بودند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.