دکتر اشرف‎غنی احمدزی: نگــذارید شـکار چـاپلوسـان شـوم!

گزارشگر:21 میزان 1393 - ۲۰ میزان ۱۳۹۳

دکتر اشرف غنی احمدزی رییس جمهوری کشور در دیدار با شماری از بزرگان ولایت بغلان گفته است که نگذارید در ارگ محصور و شکار چاپلوسان شوم.
بربنیاد خبرنامۀ ارگ، در این دیدار که دیروز در ارگ انجام شد، رییس‌جمهور طی سخنانی گفت: حالا زمان آن فرا رسیده است که وعده‌هایی را که به مردم افغانستان کرده ام، مرحله به مرحله عملی سازم.mnandegar-3 مردم افغانستان از ما افغانستانی را می‌خواهند که در آن یک افغان با افغان دیگر برابر باشد و این وعده و تعهد من با مردم افغانستان است که یک افغان را با افغان دیگر برابر می‌سازم.
داکتر محمد اشرف غنی احمدزی گفت: « نگذارید در ارگ محصور و شکار چاپلوسان شوم.»
وی همچنان گفت که روز گذشته شخصی نرد من آمد تا برایم لقبی بدهد. من برایش گفتم که حالا این القاب را برایم ندهید، آن را زمانی بدهید که من به صورت واقعی خدمت مردم افغانستان را کرده باشم و بعد از وفاتم مرا در پهلوی سید جمال افغان و یا در هدیره آبایی‌ام در قریه سرخاب دفن نمایید.
رییس جمهور کشور گفت: با وجودی که آغاز کار مملو از مشکلات می‌باشد و برابری همه افغان‌ها و تطبیق یکسان قانون بالای آنان به این معناست که باید در کشور قانون حاکم شود. آرزو دارم این برای شما ثابت شده باشد که رییس‌جمهور شما ارادۀ قوی دارد که قانون را بالای زورمندان تطبیق نماید.
داکتر اشرف غنی احمدزی گفت که روز جمعۀ گذشته، مملو از خوشی برایم بود زیرا با پدر کودک هشت ساله‌یی که توسط نیروهای امنیتی کشور از چنگ رباینده‌گان آزاد شده بود، صحبت تیلفونی کردم.
رییس جمهور افزود که من برای نجات این طفل اختطاف شده به نیروهای امنیتی هدایت داده بودم و این موضوع را دنبال می‌کردم؛ به همین دلیل، طفل یاد شده از سوی نیروهای امنیتی کشور در مدت یک روز از چنگال رباینده‌‌‌‌‌‌گان نجات یافت.
رییس جمهور خاطر نشان کرد: به اختطاف گران اخطار می‌دهم که زنده‌گی اطفال، تاجران و مردم این کشور را به خطر مواجه نسازند زیرا آنان را تعقیب می‌کنیم و از ما در هیچ جایی رهایی نمی‌یابند.
رییس جمهور کشور با اشاره به رشد احزاب ملی در کشور گفت: زمینه رشد احزاب منسجم ملی در کشور را فراهم می‌کنیم، این وظیفه ماست تا برای پنج سال آینده حد اقل ۲۰ تن را برای کرسی ریاست جمهوری و صدها تن را برای احراز پست‌های وزارت خانه‌ها و ولایات، آماده سازیم.
داکتر اشرف غنی احمدزی گفت که همسایه‌های ما باید بدانند که وحدت ملی ما هیچگاهی زیرسوال قرار نمی‌گیرد، هیچ زمانی شعار جدایی را نداشته ایم و هیچ افغانی بیرق تجزیه را بلند نکرده است، ما به وحدت ملی خویش افتخار می‌کنیم.
رییس جمهور در پایان سخنانش گفت: من از میان مردم افغانستان برخاسته‌ام و همیشه در جمع آنان قرار خواهم داشت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.