در بازی کرکت افغانستان مغلوب هند شد

گزارشگر:چهار شنبه 22 دلو 1393 - ۲۱ دلو ۱۳۹۳

mnandegar-3تیم ملی کرکت افغانستان در یک دیدار دوستانه در برابر هند شکست خورد؛ در این دیدار نخست هند بازی را آغاز کرد و در پنجاه آور ۳۶۵ دوش را برای افغانستان هدف تعیین کرد؛ اما ملی پوشان افغانستان نتوانستند هدف تعیین شده را به دست آورند و شکست خوردند.
ملی پوشان کرکت کشور بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در پنجاه آور ۲۱۱ دوش را به دست آوردند.
پیش از این افغانستان و هند دو بار در رقابت‌های کرکت جام جهانی ۲۰۱۲ و بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۴ روی در روی هم قرار گرفته بودند که هر دو بار نیز تیم ملی کرکت هند به برتری رسیده بود.
هدف از برگذاری این دیدار دوستانه آماده ساختن تیم ملی کرکت کشور برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های کرکت جام‌جهانی پنجاه آور استرالیا گفته شده است.
رقابت‌های کرکت جام جهانی پنجاه آور بزرگترین رویداد کرکت در جهان است و افغانستان برای نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.
این رقابت‌ها با حضور چهارده تیم برتر جهان روز شنبه‌ هفته‌ی آینده در آسترالیا برگذار می‌شود و افغانستان در نخستین دیدارش در ۲۹ دلو در برابر بنگله دیش به میدان می‌رود.
تیم ملی کرکت کشور در رقابت‌های جام جهانی آسترالیا با تیم‌های انگلستان، بنگلادیش، سریلانکا، اسکاتلند، استرالیا و زیلاند جدید هم گروه است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.