اینیستا: شکستن رکورد این فصل بارسا غیر ممکن است

- ۲۸ عقرب ۱۳۹۱

هافبک بارسلونا لیونل مسی را بازیکنی بی‌نظیر خواند.
لیونل مسی با دو گلی که در دیدار شنبه شب مقابل رئال ساراگوسا به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۷ رساند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل لیگا قرار گرفت.
آندرس اینیستا پس از نمایش خوب مسی مقابل ساراگوسا به ستایش از او پرداخت و گفت: به گلزنی‌های مسی و بازی‌های خوب او عادت ‌کرده‌ایم. او بازیکنی تاثیرگذار و سرنوشت ساز است. لیو بی‌نظیر است. امیدوارم که به این روند خود ادامه دهد و سال‌های سال شاهد درخشش او باشیم.
بارسلونا با پیروزی که مقابل رئال ساراگوسا به دست آورد، جمع امتیازات خود را به ۳۴ امتیاز از ۱۲ بازی رساند که این یک رکورد به شمار می آید. هافبک آبی – اناریها با بیان اینکه این رکورد تقریبا غیر قابل شکستن است گفت: بارسلونا امتیازات را پشت سر هم جمع‌آوری می‌کند. امیدوارم به این روند ادامه دهیم. شکستن رکوردی که در این فصل از خود به جای گذاشته ایم تا حدودی غیر ممکن است «
وی درباره این سوال که چرا بارسلونا در این فصل گل‌های زیادی می‌خورد؟ گفت: بله. من این را قبول دارم. تلاش می‌کنیم تا اشتباه‌هات خود را در خط دفاعی برطرف کنیم. باید بگویم که فوتبال یک بازی گروهی است و تیم‌های حریف هم خوب بازی می‌کنند. بنابرین باز شدن دروازه‌ طبیعی است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.