سکی‌بازان افغانستان در مسابقۀ بین‌المللی سکی در بامیان مقام اول را کسب کردند

گزارشگر:شنبه 9 حوت 1393 - ۰۸ حوت ۱۳۹۳

mnandegar-3درپنجمین دور مسابقات بین‌المللی سکی در ولایت بامیان، مقام‌های اول، دوم و سوم را سه ورزشکار جوان افغانستان کسب کردند.
این مسابقه بین‌المللی سکی، صبح دیروز در دامنۀ سلسله کوه‌های همیشه پر برف بابا واقع در ساحۀ فولادی مرکز بامیان، با حضور سکی بازان خارجی از کشورهای زیلاند نو، سویس، فرانسه، جرمنی، انگلستان و ناروی برگزار شد.
مسوولان فدراسیون سکی افغانستان، برگزاری مسابقات بین‌المللی سکی، علاقه‌مندی ورزشکاران و جوانان کشور را به بازی سکی امیدوارکننده می‌خوانند.
داوود کارگر مربی فدراسیون سکی کشور که در این مسابقات اشتراک داشت، گفت:» ما امیدواریم که در مسابقات جام جهانی سکی ۲۰۱۸ دو یا سه سکی باز از ولایت بامیان معرفی نماییم».
علی‌شاه که مقام اول این مسابقه را در میان ۳۱ ورزشکار داخلی وخارجی از آن خود کرده می‌گوید که امیدوار است در مسابقات جهانی اشتراک کند و برای افغانستان افتخارات و مدال‌های طلایی را کسب نماید.
در مسابقات دوستانۀ بین‌المللی سکی در سویس که در اوایل ماه جنوری امسال بین بیش از ۷۵ سکی باز از کشورهای مختلف اروپایی برگزار شده بود، علی شاه وسجاد دو سکی باز جوان افغانستان، مقام‌های اول و سوم این مسابقات را به نفع افغانستان رقم زدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.