وال استریت ژورنال: ۶ نفـر از ربـوده‌شده‌گـان کشته شـده‌انـد

- ۲۲ ثور ۱۳۹۴

چهارشنبه ۲۳ ثور ۱۳۹۴

 

روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از یک متنفذ قومی در ولایت غزنی از کشته‌شدن ۶ نفر از ۳۱ مسافر ربوده شده در مسیر قندهار به کابل توسط افراد مسلح خبر داد.
وال‌استریت ژورنال به نقل از میرزاخان یکی از بزرگان قومی در ولایت غزنی اعلام کرد: شش نفر از ۳۱ مسافر ربوده شده در mnandegar-3مسیر قندهار – کابل توسط افراد مسلح کشته شده‌اند.
این بزرگ قومی به نقل از برخی گروگان‌های آزاد شده گفت: پنج نفر از گروگان‌ها توسط رباینده‌گان کشته شدند و یک نفر دیگر نیز به علت کهولت سن جان خود را از دست داده است.
میرزاخان در ادامه اظهار داشت: یکی از افراد کشته شده نظامی بوده است.
اسدالله کاکر یکی از اعضای شورای ولایتی غزنی نیز در این باره گفت که روز گذشته ۱۹ نفر از ۳۱ گروگان در ازای رهایی ۲۲ اسیر ازبکستانی آزاد شده‌اند.
پس از ۷۶ روز از ربوده‌شدن ۳۱ مسافر در بزرگراه قندهار – کابل توسط افراد مسلح ناشناس و آزادی ۱۹ نفر از آن‌ها مقامات محلی ولایت غزنی اعلام کردند که باقی‌ گروگان‌ها در ازای خواسته‌های دیگری آزاد می‌شوند.
خالق‌داد اکبری، رییس شورای ولایتی غزنی نیز اظهار داشت: باقی مسافرانی که تاکنون در اختیار افراد مسلح ناشناس قرار دارند در مرحله بعدی آزاد خواهند شد.
این در حالی است محمد اشرف‌غنی رییس‌جمهور افغانستان روز دوشنبه در نشستی خبری که در همین رابطه برگزار شده بود، گفت: حکومت وحدت ملی برای آزادی ۱۹ گروگان از ۳۱ مسافر ربوده شده در ولایت زابل با هیچ کس معامله نکرده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.