یک جمنازیوم در پنجشیر، به بهره برداری سپرده شد

گزارشگر:سه شنبه 17 قوس 1394 - ۱۶ قوس ۱۳۹۴

mandegar-3یک جمنازیوم ورزشی در پنجشیر به هزینه ۲۵ میلیون افغانی به بهره برداری سپرده شد.
این جمنازیوم در مساحت سه هزار و پنجصد متر مربع زمین، به هزینه بیست و پنج میلیون افغانی از سوی وزارت مبارزه علیه موادمخدر در منطقه دشتک ولسوالی عنابه اعمار گردیده است.
سلامت عظیمی وزیر مبارزه علیه موادمخدر در بهره برداری این پروژه نیز حضور داشت .
احمدضیا یزدانی رییس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت پنجشیر به خبرگزاری جمهور گفت:»جمنازیوم متذکره در یک طبقه به گونه پخته و اساسی اعمار گردید که در یک وقت گنجایش چهارصد ورزشکار را دارا می باشد».
یزدانی افزود که این پروژه جهت تقدیر از اجراآت خوب مردم ولایت پنجشیر به منظور محو و جلوگیری از کشت کوکنار در این ولایت اعمار گردیده است.
به گفتۀ او، پیش از این، ورزشکاران ولایت پنجشیر جای مناسبی برای تمرینات شان نداشتند و در ساختمان های دولتی تمرینات شان را پیش می بردند؛ اما اکنون می توانند در این جمنازیوم تمرین و مسابقه داشته باشند.
در محفلی که به همین منظور با اشتراک مقامات محلی، موسفیدان و ورزشکاران تدویر یافته بود؛ انجنیر محمدعارف سروری والی پنجشیر به خبرگزاری جمهور گفت: « پنجشیر یک ولایت امن عاری از کشت و قاچاق مواد مخدر است؛ بنابر این دولت مرکزی باید به آن توجه همه جانبه داشته باشد».
گفته می شود؛ در حال حاضر نوه پروژه ساختمانی از سوی وزارت مبارزه با موادمخدر در ولایت پنجشیر زیر کار قرار دارد که به گفته مسوولین، هر کدام حدود هفتاددرصد کار آن به پیش رفته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.