قدرت نمایی ملی پوشان کشور در مسابقات جنوب آسیا

گزارشگر:شنبه 5 جدی 1394 - ۰۴ جدی ۱۳۹۴

mandegar-3تیم ملی فوتبال کشور در نخستین دیدارش در رقابت‌های جنوب آسیا در هند، با نتیجۀ چهار صفر بنگله‌دیش را شکست داد .
در این دیدار، مسیح سیغانی، فیصل شایسته، زبیر امیری و خیبر امانی، گول‌زنی کردند.
در این رقابت، ملی پوشان فوتبال کشور بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقایق نخست، چندین‌بار توپ را به نزدیک گول بنگله‌دیش رساندند، اما نتوانستند گولی را به ثمر برسانند.
اما، بازیکنان کشور توپ و میدان بازی را در اختیار خود گرفتند و همچنان به حملات‌شان ادامه دادند که سرانجام پس از دقیقۀ سی ام بازی، پس از ضربۀ کارنر که توپ توسط حسن امین پرتاب شد، مسیح سیغانی با ضربۀ سر، توپ را وارد گول کرد و نخستین گول را به نفع تیم ملی فوتبال افغانستان رقم زد، پس از یک دقیقه گول دوم توسط فیصل شایسته به ثمر رسید .
بازی کنان تیم ملی فوتبال همچنان به حملات‌شان ادامه دادند و در دقیقۀ چهلم بازی، مصطفی ځاځی پاس زیبایی را پرتاب کرد و زبیر امیری گول را به نفع افغانستان به ثمر رساند و این‌گونه، میدان نخست بازی با برتری سه صفر به نفع تیم افغانستان پایان پذیرفت.
در نیمۀ دوم، سرمربی تیم ملی کشور، آرش هاتفی را به جای فیصل شایسته و خیبر امانی را به جای زبیر امیری وارد میدان کرد، خیبر امانی گول چهارم را به ثمر رساند و نتجیۀ بازی چهار صفر به نفع تیم ملی فوتبال کشور پایان یافت.
با این درخشش، ملی پوشان نشان دادند که به مثابۀ مدافعان قهرمانی افغانستان در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند و از قهرمانی‌شان همچنان دفاع خواهند کرد.
مسابقات قهرمانی جنوب آسیا در هند برگزار شده و افغانستان در گروه B با تیم‌های بنگله‌دیش ، مالدیف و بوتان به میدان می‌رود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.