سکان‌دار تازۀ وزارت داخله معرفی شد

گزارشگر:یک شنبه 16 حوت 1394 - ۱۵ حوت ۱۳۹۴

جنرال تاج‌محمد جاهد، به عنوان سرپرست وزارت داخله و نامزد وزیر برای این پست از سوی سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور امروز معرفی شد. آقای جاهد پیش از این به عنوان فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر در غرب کشور فعالیت می‌کرد.
آقای جاهد می‌گوید که برای تأمین امنیت در کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اگر به عنوان وزیر به این سمت، از پارلمان رأی کسب کند، mandegar-3برنامه‌هایش را هرچه بهتر برای تأمین ثبات اجرایی خواهد کرد.
سرور دانش نیز حین معرفی سرپرست وزارت داخله از او خواست تا گام‌های جدی را برای بهبود امنیت برداشته و مسوولیتش را در قبال نیروهای امنیتی و شهروندان به بهترین وجه ممکن انجام دهد. او می‌گوید که امسال انتخابات مجلس نماینده‌گان و شوراهای ولایتی برگزار می‌شود و پولیس باید با هماهنگی با دیگر نهادهای امنیتی از آماده‌گی‌های همه‌جانبه‌یی برخوردار باشد.
در تغییراتی که در وزارت داخله ایجاد شده، همچنان رحمان رحمانی، به عنوان معاون ارشد امنیتی این وزارت‌ منصوب شده است. پیش از این، این پست را جنرال ایوب سالنگی به عهده داشت.
پارلمان افغانستان اکنون در تعطیلات زمستانی به‌سر می‌برد و نماینده‌گان پس از بازگشت از تعطیلات باید برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی رأی‌گیری کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.