پیتر شگرت: حکومت افغانستان مشکل ویزای تیم ملی را برطرف کند

گزارشگر:چهارشنبه 14 میزان 1395 - ۱۳ میزان ۱۳۹۵

mandegar-3براساس گزارش‌ها از اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان، شماری از بازیکنان و اعضای کادر فنی به مشکل دریافت ویزای رسمی کشور مالزی برای دیدار دوستانه با افغانستان مواجه شده‌اند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان مقیم در کشورهای مختلف اروپا نیز به دلیل داشتن گذرنامۀ اروپایی نیازی برای داشتن ویزای مالزی ندارند و این مشکل برای بازیکنان داخلی تیم ملی فوتبال افغانستان پیش آمده است.
این درحالی است که پیتر شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با انتشار عکس و پیامی در صفحۀ فیس‌بوکش، از مشکلات نداشتن ویزای بازیکنان تیم ملی یادآور شده است و اظهار امیدواری کرده تا تمامی بازیکنانش را در اردوی مالزی در اختیار داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در صفحۀ فیس‌بوکش چنین نگاشته است: سلام افغانستان! معمولاً وقتی با تیم ملی فوتبال افغانستان برای انجام بازی‌های رسمی و یا دوستانه به مسافرت می‌رویم، بازیکنان، اعضای کادر فنی و مربیان را به‌صورت کامل در اختیار داریم و همه با هم مسافرت می‌کنیم.
آقای شگرت در ادامه گفته‌است: این‌بار ما مجدداً مشکلات ویزا داریم، چرا که دولت مالزی برای خیلی از بازیکنان و اعضای کادر فنی‌مان تاکنون ویزا صادر نکرده است، اما من باور دارم که فدراسیون فوتبال افغانستان می‌تواند به این مشکلات پایان دهد.
آقای شگرت در این یاداشتش هم‌چنان آوده است: در این خصوص من از علی آقازاده، دبیر کُل فدراسیون فوتبال و مصطفی مهرزاد، سرپرست تیم ملی اظهار تشکر و ستایش می‌کنم. امیدوارم تمامی بازیکنان تیم‌مان را در مالزی با خود داشته باشیم. من باور دارم که تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان، انگیزۀ لازم برای خوشحال‌کردن مردم افغانستان در سراسر جهان را دارند.
احترام زیادی برای تمام مردم افغانستان قایل هستم. مراقب خودتان باشید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.