رییس مجلس نماینده‌گان: حاکمان پاکستان از تروریسم حمایت می‌کنند

گزارشگر:دو شنبه 2 حوت 1395 - ۰۱ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نماینده‌گان کشور در یک مصاحبۀ تازه با روزنامه «تایمز آف اندیا» گفته است که حاکمان و دولت‌مردان پاکستان از تروریسم حمایت می‌کنند.
این اظهارات آقای ابراهیمی زمانی مطرح می‌شود که روابط میان افغانستان و پاکستان شدیداً پُر تنش گردیده و در ادامه این تنش‌ها ده‌ها مهاجر افغانستانی از سوی پولیس پاکستان بازداشت و دو دروازه‌ مرزی با افغانستان نیز مسدود شده‌اند.
رییس مجلس نماینده‌گان کشور به این روزنامۀ هندی گفته است: “تروریسم بزرگترین و جدی‌ترین مسأله در جنوب آسیا بوده که افغانستان قربانی اصلی آن می‌باشد. حاکمان پاکستان به گونۀ آشکارا از تروریسم حمایت می‌کنند و سیاست آن در قبال تروریسم نیز به نفع بسیاری از کشورهای منطقه نیست. در آینده تروریسم تهدید بزرگی برای خود پاکستان خواهد بود.”
آقای ابراهیمی برای اشتراک در اجلاس روسای مجلس‌های نماینده‌گان کشورهای جنوب آسیا وارد هند گردیده و گزارش شده که رییس مجلس نماینده‌گان پاکستان در این اجلاس حضور ندارد.
رییس مجلس نماینده‌گان کشور هم‌چنان از پارلمان هند و اتحادیۀ میان‌پارلمانی به خاطر دعوت افغانستان به این اجلاس سپاس‌گذاری کرده و خواستار همکاری در امر مبارزه با تروریسم در افغانستان شده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.