داکتر عبدالله: برخلاف کرزی تعریف روشن از دوست و دشمن داریم

گزارشگر:دوشنبه 9 حوت 1395 - ۰۸ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید که برخلاف حامد کرزی، آن‌ها تعریف روشن از دوست و دشمن دارند.
آقای عبدالله،دیروز در دیدار با شماری از جوانان در کابل گفته است که رهبری حکومت، برنامه‌هایی را روی‌دست دارد که با تطبیق آن، بخش کلان مشکلات مردم و به ویژه جوانان حل خواهد شد.
بر اساس خبرنامۀ ریاست اجراییه که به روزنامۀ ماندگار رسیده است، رییس اجرایی از نقش جوانان در نظام یاد کرده و گفته است که جوانان در دفاع از ارزش‌های دینی و ملی سینه‌های‌شان را سپر ساخته و بزرگ‌ترین سد در برابر دشمنان می‌باشند.
بر اساس این خبرنامه، رییس اجرایی ابراز امیدواری کرده است ک مخالفان مسلحی‌که از همین آب و خاک هستند، متوجه اشتباه‌شان شوند و با پیوستن به روند صلح، برای همیش به جنگ در کشور خاتمه دهند.
وی در بخش دیگر صحبت‌هایش تعدیل قانون اساسی را نیاز مبرم و خواست مردم افغانستان دانست و تأکید کرد که یگانه راه برای تعدیل قانونی اساسی، برگزاری لویه جرگه می‌باشد.
داکتر عبدالله دیدگاه حکومت وحدت ملی در راستای مبارزه با تروریزم را واضح و روشن عنوان کرد و گفت که برخلاف آقای کرزی که تعریف واضح از دوست و دشمن نداشت، رهبری حکومت وحدت ملی، دوست را دوست و دشمن را دشمن می‌داند و بر مبارزه همه‌جانبه با دشمنان تأکید می‌نماید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.