مبارز: در حـق مـن و مـلت افغانستان خیـانت کـردند

گزارشگر:دوشنبه 16 حوت 1395 - ۱۵ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3باز محمد مبارز، شب گذشته مسابقه‌یی در روسیه داشت. چند ثانیه‌یی از آغاز مسابقه نگذشته بود که حریفش را با ۳ ضربه‌ مشت نقش بر زمین کرد. وقتی داور میدان، بازمحمد مبارز را برندۀ مسابقه اعلام کرد، او با صدای بلند فریاد کشید: “این حریف من نبود و من داخل رینگ متوجه شدم که حریفم را تغییر داده‌اند.
مبارز کاپ قهرمانی‌ را که از آن مسابقه گرفته بود، به حریفش داد. او دقایقی پس از پایان مسابقه با انتشار پیامی در فیس‌بوک از این مسابقه ابراز پشیمانی کرد.
آقای مبارز بیان داشت: “من یک ماه کامل به تایلند رفتم و خود را آماده کردم. حریف من فرد دیگری بود. شخصی به‌نام (درمن‌لاهو) در حق من و ملت افغانستان خیانت کرده و حریفم را تغییر داده است. کسی که با من مسابقه داد، اصلاً ورزشکار نبود. قصد بدنام‌کردن من را داشتند. من از این‌که مسابقه را بردم، اصلاً خوش‌حال نیستم و هیچ افتخاری هم نمی‌کنم؛ بلکه پشیمانم. خجالت می‌کشم که با یک انسان عادی مبارزه کردم.”
مبارز ادامه داد: “من کاپ قهرمانی‌ را که از این مسابقه گرفتم، به همان کسی که وارد میدان شده بود دادم. خائنین و وطن‌فروشانی هستند که قصد بدنام‌کردن من را داشتند. حریف اصلی من در روز وزن‌کشی هم حاضر نبود.
به همین دلیل تصاویری از جریان وزن‌کشی منتشر نکردم. به من گفته شده بود که حریفم تا روز مسابقه می‌رسد، اما وقتی وارد میدان شدم، یک انسان عادی در مقابلم ظاهر شد.
مبارز اظهار داشت، کسانی که در حق من خیانت کرده‌اند، در حق ملت افغانستان خیانت کرده‌اند، چون من به نماینده‌گی از ملت افغانستان در این مسابقه حاضر شدم.”

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.