مسابقات فوتسالِ رمضانی مهاجران در مشهد آغاز شد

گزارشگر:سه شنبه 9 جوزا 1396 - ۰۸ جوزا ۱۳۹۶

mandegar-3مسابقات فوتسال مهاجران با عنوان «جام صلح و دوستی یادوارۀ شهدای جهان اسلام» شب گذشته با برگزاری یک بازی دوستانه میان تیم‌های «سیاه جامگان» مشهد و «منتخب مهاجران» در مجموعه سالون ورزشی «نصرت» در شهرک اقدیسه مشهد آغاز شد.
در اولین بازی از این مسابقات، شب گذشته تیم‌های منتخب مهاجران مقیم مشهد و سیاه جامگان خراسان به مصاف هم رفتند که این مسابقه دوستانه با نتیجۀ مساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.
روح‌الله راجی، مسوول هماهنگی این دوره از بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، جزئیات بیشتری از برگزاری این مسابقات را تشریح کرد. او گفت: مسابقات فوتسال جام صلح و دوستی، یادواره شهدای جهان اسلام به همت شورای ورزشی مهاجران افغانستانی‌های مقیم مشهد از روز اول ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه در مجموعه سالون ورزشی نصرت در شهرک اقدیسه مشهد برگزار خواهد شد.
آقای راجی افزود: اولین دیدار از این مسابقات بازی دوستانه میان تیم‌های سیاه جامگان خراسان و منتخب مهاجران مقیم مشهد بود و هر شب مسابقات با حضور تماشاگران بعد از افطار دنبال خواهد شد.
راجی خاطرنشان کرد: در این دور از مسابقات ۳۵ تیم تاکنون ثبت نام کرده‌اند و امیدواریم تا ۴۵ تیم نیز افزایش پیدا کند.
مسوول هماهنگی این دور از بازی‌ها بیان داشت که جام پیشکسوتان مهاجران نیز با حضور ۱۴ تیم همزمان برگزار خواهد شد.
او در مورد داوری این مسابقات افزود: داوران مهاجر افغانستانی در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته‌اند و امسال تمام رقابت‌ها را داوران مهاجران افغانستانی قضاوت خواهند کرد و اگر نیازی بود در مراحل بعد با هیأت فوتبال خراسان وارد مذاکره خواهیم شد و از داوران ایرانی هم استفاده خواهیم کرد.
راجی در مورد هزینۀ این مسابقات نیز گفت که تمام هزینه بازی‌ها توسط خود تیم‌ها تأمین می‌شود و هر تیم مبلغ ۲۰۰ هزار تومان باید بپردازد که برای اجاره سالون، هدایا، داوری و موارد دیگر هزینه خواهد شد.
او در پایان اظهار داشت: از نهادها و مراکزی که در مورد مهاجران فعالیت دارند تقاضا می‌کنیم تا از جوانان ورزشکار حمایت کنند و این فرصت را در اختیار آنان قرار دهند تا ورزشکاران بتوانند بهتر دیده شوند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.