نماینده‌گان FIFA و AFC فوتبالِ افغانستان را بررسی می‌کنند

گزارشگر:شنبه 7 اسد 1396 - ۰۶ اسد ۱۳۹۶

mandegar-3فدراسیون فوتبال کشور در صفحۀ رسمی فیس‌بوکش از سفر نماینده‌گانِ با صلاحیت فدراسیون جهانی و آسیایی فوتبال برای بررسی اوضاع فوتبال افغانستان به کابل خبر داده است.
فدراسیون فوتبال با نشر اعلامیۀ رسمی مدعی شده است که دخالت‌های اخیر در روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پای فیفا و ای اف سی را به فوتبال افغانستان باز کرده است.
در قسمتی از اعلامیۀ فدراسیون فوتبال کشور آمده است: اتفاقات اخیر فوتبال کشور و مداخلات گوناگون ارگان‌های سوم در امور فدراسیون فوتبال افغانستان، پای نماینده‌گان با صلاحیت فیفا و کنفدارسیون فوتبال آسیا را به افغانستان کشاند.
اعلامیه صراحت دارد که بعد از اتفاقات رخ داده در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال افغانستان، مسوولان فدراسیون جهانی و آسیایی تصمیم گرفتند برای بررسی اوضاع فوتبال کشور نماینده‌گان با صلاحیت خود را به افغانستان بفرستند تا شرایط فوتبال کشور را از نزدیک بررسی کنند.
در این اعلامیه در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال نیز صحبت شده است. فدراسیون فوتبال می‌گوید که این نهاد آمادۀ برگزاری انتخابات شفاف است. در این خصوص آمده است: “در این اواخر شایعاتی مبنی بر این‌که فدراسیون فوتبال افغانستان هیچ‌گونه علاقه‌مندی به حضور نماینده‌گان فدراسیون جهانی و آسیایی را ندارند، مطرح شده است که این موضوع تکذیب شده و نشان دهندۀ این است که مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان کاملاً آمادۀ برگزاری انتخابات شفاف و مطابق با اساس‌نامۀ فدراسیون جهانی، آسیایی و فدراسیون فوتبال افغانستان می‌باشد که در یک فضای عاری از مداخلات انتخابات را برگزار کند”.
فدراسیونِ فوتبال کشور، اما در پایانِ این اعلامیه اشاره کرده است که زمان حضور این نماینده‌گان بعداً اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.