تیم فوتبال هرات قهرمان جام زون‌ها شد

- ۰۴ حمل ۱۳۹۲

تیم فوتبال اتفاق ولایت هرات با کسب مقام قهرمانی در مسابقات جام زون‌های افغانستان در ولایت قندهار، با استقبال گرم مردم هرات، وارد این ولایت شده است.
مسابقات فوتبال زون‌ها، با اشتراک هشت تیم اول از زون‌های افغانستان و یک تیم از ولایت قندهار، برای مدت ۱۰ روز در این ولایت برگزار شده بود.
در بازی فاینل این مسابقات، تیم اتفاق ولایت هرات توانست با نتیجه ۵ بر ۱ تیم فوتبال زون شمال کشور را شکست داده و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.
عبداالقیوم جامی، آمر ورزشی ولایت هرات گفت که فوتبال هرات در حال رشد و انکشاف است و انتظار می‌رود که در مسابقات سال ۱۳۹۲ نیز، دستاوردهای خوبی داشته باشد.
آقای جامی افزود که در مسابقات زون‌ها، تیم فوتبال اتفاق هرات به نماینده‌گی از زون غرب کشور شرکت کرده بود.
به گفته او قرار است تیم اتفاق هرات به نماینده‌گی از کلپ‌های افغانستان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز شرکت کند.
از سوی دیگر، وحید مهاجر مسوول، تیم فوتبال اتفاق ولایت هرات سطح کیفی مسابقات فوتبال زون‌ها را که در قندهار برگزار شده، عالی خوانده است.
او می‌گوید که مسوولان ورزشی در مرکز کشور باید بیشتر ورزشکاران زون غرب را حمایت کنند.
مسوولان ورزشی هرات می‌گویند که در جریان سال گذشته کلپ‌های فوتبال این ولایت توانسته اند در پنج تورنمنت فوتبال در سطح کشور، مقام اول را کسب نمایند.
تیم اتفاق هرات پیش از این نیز قهرمان مسابقات فوتبال ولایات غرب کشور شده بود.
شماری از فعالان مدنی ولایت هرات نیز می‌گویند که ورزشکاران این ولایت، در جریان چند سال گذشته دستاورهای خوبی داشته اند.
آنان قهرمانی زون غرب کشور در مسابقات لیگ برتر و کسب چند مدال از رقابت های بین‌المللی را از دست‌آوردهای مهم ورزشکاران ولایت هرات خوانده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.