مردان جذب چه دخترانی می‌شوند؟

- ۲۰ حمل ۱۳۹۲

بخش دوم و پایانی

مردها می‌خواهند برای خود تشکیل زنده‌گیِ خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در یک خانه زنده‌گی کند. خانم‌هایی که در محیط‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز گرینه مناسبی برای انتخاب هستند، چرا که آقایان تصور می‌کنند خیلی بهتر می‌توانند با این‌گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباط‌شان پایدارتر خواهد بود.
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند، زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای فرزندانش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تروخشک کنند، بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندان‌شان در آغوش مادرِ مهربان و دل‌سوزی پرورش پیدا کنند.
مردها به دنبال خانم‌های خوش‌مشرب هستند. بعضی از خانم‌ها خیلی سخت‌گیر بوده و برای جزییات اهمیت بیش از اندازه‌یی قایل می‌شوند. آیا تا به حال دخترهایی را دیده‌اید که دارای خلق‌وخوی پسرانه هستند؟ مردها می‌خواهند از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین دلیل همیشه به دنبال فرد خوش‌طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی که آرزوی آن را دارند، دست پیدا کنند.
مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دایماً به دنبال مُد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف درمی‌آورند. بعضی از خانم‌ها هستند که در زمان عصبانیت هرچه که دل‌شان می‌خواهد، بار طرف مقابل می‌کنند که این کار به هیچ‌وجه به مزاج آقایان سازگار نیست. مردها نمی‌خواهند رفتار همسرشان به اندازه خودشان، بی‌شرمانه و توهین‌آمیز باشد.
مردها کسی را می‌خواهند که حامی و پشتیبان‌شان باشد. خیلی از خانم‌ها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از شوهرشان سر بزند تا او را به باد انتقاد بگیرند و در مسایل خصوصی و حتا شغلی‌شان دخالت کنند. آقایان به ارتباط خود به عنوان یک سیستم محافظ نگاه می‌کنند، زمانی که خانم نتواند یک چنین حسی را در شوهرش به وجود آورد و از این گذشته تا آن‌جا که می‌تواند از او انتقاد هم بکند، چیزی نمی‌گذرد که دل‌سردی شکل می‌گیرد.
مردها از خانم‌های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند، خوش‌شان نمی‌آید. آن‌ها خانم‌هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفت‌وگو باشند و قادر باشند که مشکلات‌شان را از راه‌های منطقی حل کنند. شاید خلق‌وخوی آتشینِ شما در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد، اما در روز ۵۰۰ به هیچ‌وجه به شما افتخار و قدرت نخواهد بخشید.
معمولاً آقایان در مورد مسایل عاطفی و روابط زناشویی، اندکیِ خوددارتر از خانم‌ها هستند. باور کنید که حقیقت دارد. مردها می‌دانند که از همسر خود چه می‌خواهند و به همین دلیل توجه خود را بر روی آن معطوف می‌کنند. شما به هیچ‌وجه آن‌همه شور و اشتیاقی که به مردها نسبت می‌دهند را نمی‌توانید در دنیای واقعی در وجودشان پیدا کنید. مردها در جهان واقعی بسیار محافظه‌کار هستند.
مردها به دنبال همسری می‌گردند که به آن‌ها متعهد باشد. مردها نامزدی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی‌های‌شان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یک‌طرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.

مردها دوست ندارند که تنها زنده‌گی کنند
در حالی که خانم‌ها در نقش‌های اجتماعیِ خود بسیار موفق هستند، خوب است هیچ‌گاه از یاد نبریم که جایگاه اصلیِ آن‌ها به خانه و خانوادهشان تعلق دارد.

گرفته شده از: پرشین‌پرشیا

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.