به مناسبت فرا رسیدنِ عید سعید فطر و سالروز استرداد استقلال افغانستان

- ۰۶ سنبله ۱۳۹۱

فرا رسیدنِ عید سعید فطر را پیشاپیش به عموم هموطنان مومن و متدینی که ماه پُرخیر و برکت رمضان را عاشقانه پشت سر گذاشته و می‌گذارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان تمنا دارم که طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان را قبول فرموده و به برکت این عید خجسته، آرامش و سعادت را برای مردم افغانستان به ارمغان آورد.
هم‌چنین پیشاپیش فرا رسیدنِ ۲۸ اسد، سالروز استرداد استقلال کشور را به تمام ملت مجاهد و شهیدپرورِ افغانستان مبارک‌باد می‌گویم.
مردم قهرمانِ افغانستان طی تاریخ پُرافتخار خویش، پاکبازترین عزیزان‌شان را در راه سربلندی و عزتِ این آب‌وخاک هدیه کرده و روزهای درخشانِ ملی و میهنی را رقم زده‌اند. ۲۸ اسد نیز یکی از روزهای طلایی و حماسه‌آفرینِ تاریخِ ماست که برای رسیدن به آن، جان‌های بی‌شماری نثار شده است. از این‌رو، امید می‌رود به ارزش‌ها، جان‌فشانی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ملت افغانستان در ‌برابر تجاوزات بیرونی، احترام گذاشته شود و به نحوِ شایسته و بایسته، از روزهای تاریخی‌مان گرامی‌داشت به عمل آید، تا به این ترتیب نسل‌های آینده نیز وامدار رشادت‌های پدران و نیاکان‌شان باشند و مبارزات آزادی‌خواهانه آن‌ها را سرلوحه زنده‌گیِ خویش قرار دهند.
در پایان، یک‌بار دیگر حلول عید سعید فطر را پیشاپیش به هموطنان عزیز و همه مسلمانان جهان تبریک عرض می‌دارم و امیدوارم که ایام عید را در نهایت شادی و سرور به‌سر برند.

با احترام
                                                                                         احمدولی مسعود
                                                                            رییس عمومی بنیاد شهید مسعود

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.