پراندلی: شکست اسپانیا تقریباً غیرممکن است

- ۰۴ سرطان ۱۳۹۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا شانس اسپانیا را برای پیروزی در نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها بیشتر از تیمش می‌داند.
تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیداری حساس پنجشنبه شب در نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها به مصاف اسپانیا می‌رود تا فینال یورو ۲۰۱۲ این بار در برزیل تکرار شود.
چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا شانس اسپانیا برای پیروزی در این دیدار را بیشتر از تیمش دانست: اسپانیا بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارد. عملکرد این تیم در مرحله گروهی گویای همه چیز است. بدون شک آنها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. با این حال تلاش می‌کنیم تا در دیدار پنجشنبه شب آنها را اذیت کنیم. معتقدم که چنین توانی را داریم.
پراندلی که ایتالیا را نایب‌قهرمان یورو ۲۰۱۲ کرد، افزود: بازی سختی پیش‌رو داریم. مالکیت توپ اسپانیا بیشتر از ما خواهد بود. با این حال اسپانیا تیم بدون نقصی نیست. مطمئنا مسابقه‌یی زیبا و هیجانی خواهد شد. باید آرامش خود را حفظ کنیم و با نهایت تمرکز به میدان برویم. ژاوی و اینیستا بسیار خوب هستند. عاشق تیم اسپانیا هستیم و از بازی آنها به وجد می‌آیم. مطمئنا اسپانیا برای ارائه چنین بازی‌های زیبایی به بازیکنانی همچون ژاوی و اینیستا احتیاج دارد. آنها پدیده هستند. این دو ستاره بارسلونا ثابت کرده‌اند که توانایی پشت سر گذاشتن هر مانعی را دارند. باید این دو بازیکن را مهار کنیم و اجازه هنرنمایی را به آنها ندهیم. نباید اجازه دهیم آنها مهاجمان را با پاس‌های دیدنی خود تغذیه کنند.
او ادامه داد: اسپانیا در چهار، پنج سال اخیر خیره‌کننده ظاهر شده و تا حدودی شکست این تیم غیرممکن است. با این حال باید با افتخار و اعتماد به نفس برابر آنها ظاهر شویم. نباید تسلیم شویم. برای رویارویی با تیم آماده‌یی همچون اسپانیا باید از هر لحاظ آماده بود.
ماریو بالوتلی، بهترین مهاجم کنونی ایتالیا به علت آسیب‌دیدگی‌ نمی‌تواند تیمش را در بازی پنجشنبه همراهی کند. پراندلی درباره غیبت این مهاجم جنجالی گفت: در نبود ماریو باید با توازن و هماهنگی بیشتری عمل کنیم و بازی گروهی خوبی را به نمایش بگذاریم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.