سرک پل‌سوخته الـی دارالامـان کاه گل شد!

- ۱۱ سرطان ۱۳۹۲

صدها تن از باشنده‌گان دو طرفِ سرک پل سوخته الی دارالامان شهر کابل، دیروز در یک گردهمآیی گسترده، به رسم اعتراض به کم کاری شهرداری کابل، این سرک را رسماً کاه گل کردند.
باشنده‌گان این منطقه می‌گویند که نزدیک به ۴ سال است شهرداری کابل با وعده‌های گوناگون، ساکنان و اهالی مسیر پل سوخته الی دارالامان را فریب داده و به همین دلیل کاسۀ صبر مردم لبریز شده و به رسم اعتراض دست به کاه گل این سرک زده اند.
آن‌ها به شهرداری کابل هشدار دادند، در صورتی‌که کار این جاده به زودی آغاز نشود، همه روزه به اعتراضات شان ادامه خواهند داد.
در همین حال، عبدالعلیم ملک زاده وکیل گذر قلعۀ علی مردان در ناحیۀ ششم شهر کابل، به خبرنگاران گفت: «شهردار بارها به ما وعده کرده که کار سرک پل سوخته الی دارالامان را آغاز می‌کند، اما وی تا کنون به وعدۀ خود عمل نکرده است».
وی می‌افزاید: «فرزندان ما از دست خاک این سرک بیمار شده اند، کثافات روی سرک سبب افزایش پشۀ ملاریا گردیده و ما از دست خرابی سرک به تنگ آمده ایم».
گفتنی است که شهرداری کابل تا کنون چندین بار به رسانه‌ها گفته که کار سرک پل سوخته الی دارالامان، به زودی آغاز می‌گردد؛ اما پس از مدتی دوباره سکوت اختیار کرده و هیچ خبری از آغاز کار این سرک نشده است.
این در حالی است که از سه سال بدینسو شهرداری کابل، خانه‌های شماری از باشنده گان این ناحیه را خراب ساخته، اما تا کنون کار این جاده از سوی شهرداری کابل آغاز نشده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.