هاینکس: پپ آدم شیک‌پوش است

- ۰۶ اسد ۱۳۹۲

یوپ هاینکس پس از شکست بایرن‌مونیخ برابر دورتموند می‌گوید از این شکست خوشحال نشده است و امیدوار است پپ گواردیولا بتواند شرایط خوبی در بایرن‌مونیخ ایجاد کند.
بایرن‌مونیخ در فینال سوپرکاپ آلمان برابر بوروسیادورتموند با نتیجه‌ی پرگل چهار بر دو شکست خورد تا اولین حضور رسمی پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن‌مونیخ با شکست همراه باشد.
یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن در گفت‌وگو با شبکه ZDF درباره شکست بایرن‌مونیخ برابر دورتموند گفت: قطعا از باخت بایرن به دورتموند خوشحال نشدم. بازیکنان بایرن هم‌چنان به من نزدیک هستند. آنها شاگردان من بوده‌اند و من امیدوار هستم آنها در بایرن موفق شوند.
هاینکس ادامه داد: هیچ موقع در دوران بازی‌ام تیمی به خوبی بایرن مونیخ نداشتم. بایرن مونیخ برابر دورتموند خیلی هم بد بازی نکرد.
او درباره پپ گواردیولا هم گفت: پپ آدم شیک‌پوش و خوبی است و تیمی بسیار خوب دارد. او دیگر در بایرن چه چیزی کم دارد؟
سرمربی سابق بایرن مونیخ در پایان درباره ترک این باشگاه گفت: از ترک بایرن مونیخ اصلاً پشیمان نیستم. بالاخره یک زمان باید از فوتبال خداحافظی می‌کردم. آن زمان فرا رسیده بود و من تصمیم به کناره‌گیری کردم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم. اکنون بوندسلیگا را به راحتی و آسایش در خانه و پای تلویزیون دنبال می‌کنم که به نظرم خیلی بهتر است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.