دل‌بوسکه: کاسیاس با بقیه فرق می‌کند

- ۰۵ سنبله ۱۳۹۲

ویسنته دل‌بوسکه با حمایت از ایکر کاسیاس می‌گوید، او بابقیه فرق می‌کند زیرا دوران باشکوهی را در تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال ‌مادرید رقم زده است.
ایکر کاسیاس که اواسط فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ترکیب رئال‌مادرید دور شد تاکنون نتوانسته است به ترکیب تیمش برگردد. کاپیتان رئال‌مادرید در بازی شب گذشته تیمش برابر گرانادا در هفته دوم لیگا نیز از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد پیروزی تیمش بود.
ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا با حمایت از ایکر‌ کاسیاس دروازه‌بان شماره یک ماتادور‌ها گفت:‌ موضوع اصلی امروز برای ما وضعیت ایکر کاسیاس است. ایکر مثل بقیه نیست و با بقیه فرق می‌کند. کاسیاس چندین سال است که دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و رئال‌مادرید است. نباید فراموش کنیم که کاسیاس ۱۴۹ بازی ملی دارد. فکر می‌کنم باید به او احترام ویژه‌ای بگذاریم. هیچوقت نمی‌گویم که چه کسی باید در رئال‌مادرید بازی کند. بلکه خیلی ساده می‌گویم که باید خیلی با احترام و دوستانه با ایکر کاسیاس رفتار کنم. کاسیاس در دوران خود به عنوان دروازه‌بان رئال‌مادرید و تیم ملی اسپانیا درخشش زیادی داشته، دوران باشکوهی را رقم زده و سزاوار چنین احترامی است. ما همگی از کاسیاس حمایت می‌کنیم. بعضی مواقع برخورد یکسان با همه اعضای تیم عادلانه نیست. بعضی از افراد هستند که بیشتر شایسته احترام هستند.
رئال‌مادرید در هفته سوم لیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آتلتیک بیلبائو خواهد بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.