آبیدال: آلوس می‌خواست کبدش را به من بدهد

- ۲۵ سنبله ۱۳۹۲

مدافع تیم ملی فرانسه اعتراف کرد دنی آلوس می‌خواست کبدش را به او اهدا کند.
اریک آبیدال به دنبال ابتلایش به بیماری سرطان عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن که بارسلونا قراردادش را تمدید نکرد، تصمیم گرفت به موناکو در لیگ فرانسه برود.
اریک آبیدال در گفت‌وگو با رادیو کاتالونیا عنوان کرد: رابطه‌ام با دنی آلوس پس از آن که او پیراهن شماره «۲۲ « من را پوشید، بهتر هم شده است. او دوست نزدیک من است و اصلا ناراحت نشدم که پیراهن سابقم را در بارسلونا پوشید. زمانی که می‌خواستم عمل کبد انجام دهم، به من پیشنهاد داد تا کبدش را به من بدهد.
مدافع سابق تیم بارسلونا درباره پیشنهاد پپ گوآردیولا درباره پیوستن به بایرن‌مونیخ گفت: گوآردیولا دوست داشت تا من را به بایرن‌ مونیخ ببرد اما او مسوول نقل‌وانتقالات بایرن‌ نیست. خیلی زود فهیمدم که پزشکان و مسوولان بایرن‌ مونیخ نمی‌خواهند ریسک کنند. به هر حال از تمایل گوآردیولا برای به خدمت گرفتنم تشکر می‌کنم.
آبیدال در پایان گفت: امیدارم که بارسلونا بتواند با مارتینو قهرمان لیگا شود. آنها با مارتینو کمی متفاوت با قبل بازی می‌کنند و این طبیعی است. بهترین لحظات من در بارسلونا رقم خورده است. زمانی که توانستم لیگ قهرمانان اروپا را بالایی سر ببرم، بهترین اتفاق ورزشی من رخ داد. دی وی دی آن بازی را در خانه دارم و همیشه نگاه می‌کنم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.