شاهین آسمایی، طوفان هریرود را کنار زد

- ۱۴ میزان ۱۳۹۲

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روز یکشنبه با برگزاری یک دیدار میان تیم های شاهین آسمایی و طوفان هریرود برگزار شد که در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر شاهین آسمایی به پایان رسید.
تیم فوتبال شاهین آسمایی بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه هشتم بازی توسط حشمت الله بارکزی به گل رسید.
بازی به نفع شاهین آسمایی ادامه داشت که در دقیقه چهل و دو و با اشتباه دروازه بان طوفان هریرود، حشمت بارکزی گل دوم آسمایی را به ثمر رساند.
نیمه اول با نتیجه دو بر صفر شاهین آسمایی به پایان رسید و در ادامۀ نیمه دوم هر دو تیم حملاتی را انجام دادند و در دقیقه هشتاد و دوم بازی مصطفی افشار گل سوم شاهین آسمایی را به ثمر رساند.
در نهایت بازی با نتیجه ۳ برصفر به نفع شاهین آسمایی به پایان رسید و این تیم صعود خود را به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر مسجل کرد.
در بازی رفت این دو تیم که روز پنج شنبه هفتۀ گذشته برگزار شده بود، طوفان هریرود توانست با نتیجه ۲ بر صفر شاهین آسمایی را شکست دهد، اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت، شاهین آسمایی با نتیجه ۳ بر ۲ طوفان هریرود را شکست داد و به فاینل رقابت های لیگ برتر صعود کرد .
شاهین آسمایی نماینده کابل در لیگ برتر افغانستان که با تیم های عقابان هندوکش، میوند اتلان و اباسین صپی هم گروه بود، از گروه خود با ۷ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به عقابان هندوکش به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی رسید.
شاهین آسمایی که فصل گذشته عملکرد ضعیف داشت و نتوانسته بود از مرحله گروهی صعود کند امسال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر به شمار می رود.
طوفان هریرود، نماینده زون غرب کشور که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان بود با تیم های سیمرغ البرز، سپین غر بازان و موج های آمو در گروه اول این رقابت ها قرار داشت.
این تیم توانست با ۷ امتیاز به‌عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یابد و با شکست مقابل شاهین آسمایی از دور رقابت ها کنار رفت.
دور برگشت بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر افغنستان امروز دوشنبه میان تیم های عقابان هندوکش و سیمرغ البرز برگزار می‌شود.
تیم عقابان هندوکش در حالی به بازی برگشت می رود که در بازی رفت این تیم با نتیجه ۲ بر ۱ سیمرغ البرز را شکست داده بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.