فرمانده جدید پولیس کندز: تأمین امنیت انتخابات در قندوز مهمترین هدف من است

- ۰۴ عقرب ۱۳۹۲

غلام مصطفی محسنی در یک همایش رسمی در ولایت قندوز در شمال افغانستان به عنوان رئیس جدید پولیس قندوز توسط مسئولان وزارت داخله کشور معرفی شد.
در این مراسمی اکرام یاور معین وزارت داخله کشور، شماری از مسوولان محلی، نماینده‌گان مردم در مجلس و شورای ولایتی، مسوولان نظامی و برخی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی ولایت قندوز شرکت کردند.
غلام مصطفی محسنی فرمانده پولیس قندوز در این همایش از برنامه های کاریش یاد آوری کرده و گفت: تامین امنیت انتخابات تنها هدف اساسی ام می باشد.
مبارزه جدی علیه مخالفان مسلح دولت، تامین امنیت انتخابات پیشرو، محوفساد اداری و مالی در ارگانهای پولیس ملی، محو خشونت علیه زنان و جلوگیری از سوء استفاده از تجهیزات پولیس ملی در قندوز از برنامه های فرمانده پولیس این ولایت پنداشته می‌شود.
اقای محسنی از کارکردهای جنرال خلیل الله اندرابی رییس پیشین پولیس قندوز نیز ستایش کرده و افزود: فعالیت های جنرال اندرابی برای تامین امنیت و مبارزه علیه مخالفان مسلح دولت در قندوز قناعت بخش می باشد.
در عین حال از کارکردهای جنرال خلیل الله اندرابی نیز ستایش صورت گرفته و برای وی تقدیر نامه ها از سوی مجلس نمایندگان و برخی از نهادهای مختلف دیگر تفویظ گردید.
این در حالی است که گفته می شود در برخی از ولسوالی های ولایت قندوز مخالفان مسلح دولت حضور دارند اما مسئولان امنیتی در این ولایت می گویند، که در عملیات های اخر نظامی مخالفان مسلح دولت شکست خورده و امنیت این ولایت نسبتآ بهتر شده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.