گل آقا شیرزی با رد انصراف‌اش: مسوول تقلب کرزی خواهد بود

گزارشگر:3 حوت 1392 - ۰۲ حوت ۱۳۹۲

mandegar-3محمد شفیق گل آقا شیرزی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهد رفت و تا آخرین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، با سایر نامزدها رقابت خواهد کرد.
او روز گذشته در یک کنفرانس خبری در کابل گفت: « من حمایت اقشار مختلف جامعه را با خود دارم و این تبلیغات (انصراف او به نفع نامزد دیگر)، مربوط به افرادی می‌شود که خودشان رای ندارند.»
او در ادامه از حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان و کمیسیون مستقل انتخابات خواست که اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.
به گفته آقای شیرزی در صورتی که به دلیل تقلب در انتخابات، افغانستان با مشکلی مواجه شود، مسوولیت آن به دوش آقای کرزی و مسوولان کمیسیون انتخابات خواهد بود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که بعضی از مقام‌های دولتی از زلمی رسول، دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند و او این موضوع را با وزیر امور داخله و آقای کرزی در میان گذاشته است.
او خواستار برکناری فوری این افراد از پست‌های دولتی شد.
در ۲۴ ساعت گذشته، اخبار تایید نشده‌یی مبنی بر کنار رفتن گل آقا شیرزی و چند نامزد دیگر، به نفع یکی از نامزدان ریاست جمهوری، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌است.
به نظر می‌رسد اظهارات روز گذشتۀ آقای شیرزی واکنشی به این شایعات باشد.
درحالی که گفته می‌شود چانه زنی برای انصراف شماری از نامزدان به نفع یک دیگر به شدت ادامه دارد، اما ستاد انتخاباتی همه نامزدان در این زمینه سکوت کرده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.