داکتران هرات اعتصاب کـــرده‎اند

گزارشگر:6 حوت 1392 - ۰۵ حوت ۱۳۹۲

mandegar-3شماری از داکتران در ولایت هرات به خاطر لت‌وکوب یکتن از همکاران‌شان از سوی محمد سلیم تره‌کی شهردار هرات دست به اعتصاب کاری زده‌اند.
این افراد روز گذشته در مقابل ساختمان ولایت هرات دست به تظاهرات زده  و هشدار داده اند در صورتی که نیروهای امنیتی عاملان این قضیه را بازداشت نکنند، اعتصاب کاری شان گسترده‌تر خواهد شد.
داکتر ملکه پیغام سر طبیب شفاخانه حوزه‌یی هرات گفت داکتران در این ولایت هیچ مصونیت جانی و وظیفه‌یی نداشته و این موضوع نگران کننده است.
اعتراض کننده‌گان عملکرد محمد سلیم تره کی شهردار هرات را به خاطر آنچه گفته می‌شود همراه با دو فرزند جوانش یکی از داکتران را در منزل مسکونی خود مورد لت و کوب قرار داده، به شدت محکوم کرده اند.
این افراد مقامات امنیتی را هرات را متهم به بی‌تفاوتی نسبت به این قضیه کرده ادعا می‌کنند در صورتی که به خواسته‌های آنان توجه صورت نگیرد، دست به قیام‌های مردمی خواهند زد.
این اعتراضات در حالی انجام می شود که تاکنون محمد سلیم تره کی شهردار هرات نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است.
مقام‌های محلی وعده سپرده اند که به مشکلات داکتر رسیده‎گی کنند.
سید فضل الله وحیدی والی هرات گفت که تحقیقات شان در مورد این قضیه تاحال نهایی نشده است.
آقای وحیدی می‌پذیرد که یکی از داکتران شفاخانه حوزه‌یی هرات از سوی افراد نزدیک به شهردار این ولایت در داخل شفاخانه مورد لت و کوب قرار گرفته و سپس آنرا به صورت اجباری به منزل مسکونی شهردار انتقال داده اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.