وزیر داخله: طالبان خارجی برای اخلال انتخابات وارد کشور شده‌اند

گزارشگر:3 جوزا 1393 - ۰۲ جوزا ۱۳۹۳

mnandegar-3محمد عمر داوودزی وزیر امور داخله در مورد افزایش فعالیت‎های تروریستی اظهار داشت: با وجود شبه‌نظامیان داخلی، طالبان خارجی نیز برای ایجاد اختلال در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری وارد افغانستان شده‌اند.
وزیر داخله افغانستان روز پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که روند حضور طالبان خارجی در افغانستان بیش از پیش افزایش یافته و آن‎ها به دنبال اخلال در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند.
داوودزی افزود: طالبان خارجی در برخی از ولایت‎های افغانستان و فعالیت‎های تروریستی خود را برای اخلال در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور آغاز کرده‎اند اما این حملات نمی‌تواند به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صدمه وارد کند و مانع شرکت مردم نیز نخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت‌های تروریستی طالبان همزمان با گرم شدن هوا، گفت که گرمی هوا سبب افزایش فعالیت‎های تروریستی طالبان در این کشور نخواهد شد، زیرا نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نیز با گرم شدن هوا عملیات خود را افزایش داده‎اند.
این در حالی است که ناامنی یکی از بزرگترین چالش‌های فراروی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان محسوب می‌شود اما داودزی اطمینان می‌دهد که انتخابات در فضای امن برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.