استرالیا برای بیش از ۵۰۰ تبعۀ افغانستان ویزای پناهنده‌گی صادر کرد

گزارشگر:12 جوزا 1393 - ۱۱ جوزا ۱۳۹۳

mnandegar-3دولت استرالیا اعلام کرد که برای بیش از ۵۰۰ تبعه افغان که به ویژه شامل مترجمان هستند و در افغانستان با کمک کردن به نظامیان و سازمان‌های دولتی استرالیا جان خود را به خطر انداخته بودند، تحت برنامه مهاجرت ویزای پناهنده‌گی صادر کرده است.
دولت استرالیا برای بیش از ۵۰۰ تبعه افغانستان که با کمک کردن به نظامیان استرالیایی جان خود را به خطر انداخته بودند، تحت برنامه مهاجرت ویزای پناهندگی صادر کرده است.
دولت استرالیا روز یکشنبه طی بیانیه‌یی اعلام کرد که برای بیش از ۵۰۰ تبعه افغان که به ویژه شامل مترجمان هستند و در افغانستان با کمک کردن به نظامیان و سازمان‌های دولتی استرالیا جان خود را به خطر انداخته بودند، تحت برنامه مهاجرت ویزای پناهندگی صادر کرده است.
براساس این بیانیه، دولت استرالیا حدود ۵۰۰ نفر از جمله خانواده‌های آن‌ها را در اواخر سال ۲۰۱۳ و اوایل ۲۰۱۴ در این کشور اسکان داده است.
استرالیا در سال ۲۰۱۳ میلادی با خروج ۱۰ هزار نظامی این خود از افغانستان به مشارکت در عملیات رزمی در این کشور پایان داد اما هنوز حدود ۴۰۰ نظامی این کشور در افغانستان مستقر هستند که به نظامیان افغان آموزش و مشاوره ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.