داکتر عبدالله در دایکندی: پیــــروز هستـــیم

گزارشگر:12 جوزا 1393 - ۱۱ جوزا ۱۳۹۳

داکتر عبدالله عبدالله نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری روز گذشته به ولایت دایکندی سفر کرد و در جمع ده‎‌ها هزارتن از هوادارانش سخنرانی کرد.
داکتر عبدالله گفت که اگر در انتخابات پیروز شد به بخش‌های جاده سازی، بهداشت و درمان، فراهم‌آوری زمینه‌های تحصیلی، رفع بیکاری و فقر زدایی در ولایت دایکندی توجه خواهد کرد.mnandegar-3
او گفت که بدون تبعیض فعالیت می‌کند و همه مردم را از خود می‌داند.
نامزد تیم اصلاحات و همگرایی در میان هوادارانش در دایکندی گفت که با پیوستن تیم‌های مطرح ریاست‌جمهوری، برنده دور دوم انتخابات است و برنامه‌های عملی برای بهبود وضعیت ساکنان ولایت دایکندی دارد.
روز گذشته استاد عبدرب الرسول سیاف نامزد دور نخست انتخابات ریاست‎‌جمهوری حمایت خویش را از داکتر عبدالله عبدالله اعلام کرد.
در همین حال مراسمی هم در کابل از سوی حزب ملت متحد افغانستان به منظور پشتیبانی از گروه انتخاباتی اشرف غنی احمدزی برگزار شد. آقای احمدزی در این مراسم به مسایل ملی تاکید کرد و گفت فردی که «منافع فردی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهد سیاست مدار نیست بلکه معامله گر است.»
کمتر از دو هفته دیگر به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان باقی مانده و مبارزات انتخاباتی میان دو نامزد شدت یافته است.

 

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.