هواداران داکتر عبدالله در هرات: با تشکیل حکومت اصلاحات، آرزوی مردم برآورده می‌شود

- ۲۰ سرطان ۱۳۹۳

mnandegar-3صدهاتن از اقشار مختلف مردم ولایت هرات حمایت شان را از داکترعبدالله عبدالله اعلام کرده اند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، هواداران تیم اصلاحات و هم‌گرایی در ولایت هرات که داکتر عبدالله را رییس جمهور منتخب و مشروع مردم افغانستان می‌دانستند، در یک گردهمآیی حمایت همه جانبه شان را از موضع‌گیری‌های اخیر داکترعبدالله عبدالله رهبر تیم اصلاحات و هم‌گرایی اعلام کرده و می‌گویند: اگر جامعه جهانی، حکومت و کمیسیون انتخابات به خواست‌های مشروع داکترعبدالله عبدالله و مردم افغانستان توجه نکنند، آنان به جاده‌ها ریخته و خواهان مطالبه حقوق قانونی خویش خواهند شد.
سلیمان امیری یکتن از برگزار کنندگان این برنامه گفته است: سرانجام دسیسه‌های ناجوانمردانه مثلت شوم ارگ ریاست جمهوری، کمیسیون مستقل انتخابات و تیم تحول و تداوم تقلب‌کار، در قالب یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده، آرای پاک مردم افغانستان را به بازی گرفتند و تیم بازنده انتخابات یعنی تیم تحول و تداوم را برنده این دور از انتخابات اعلام نمودند.
او هشدار می‌د‌هد، در صورتی که این روند ادامه پیدا کند آنان مجبور خواهند بود که از حق قانونی خویش به هر طریق، صیانت کنند که عواقب ناگوار آن بدوش کسانی خواهد بود که آرای مردم را به تمسخر گرفتند.
سلیمان امیری همچنین خطاب به ارگ ریاست جمهوری و تیم تحول و تداوم گفت: آگاه باشند که مردم دیگر نسبت به خیانت ملی و تقلب‌های سازمان یافته خاموش نخواهند نشست و این بار بیداری مردم است که برای آینده افغانستان تصمیم خواهد گرفت.
در همین حال، عبدالناصر خاضع رییس ستاد داکترعبدالله عبدالله درهرات گفت: مردم با دادن رای پاک خود، تیم اصلاحات و همگرایی را به پیروزی رساندند و این وظیفه ماست تا از آرای مان دفاع نمائیم و با پشتوانه های مردمی این حق را بخود می دهیم که حکومت اصلاحات را تشکیل دهیم.
آقای خاضع گفت: با تشکیل حکومت اصلاحات، تمام آرزوهای مردم به حقیقت مبدل خواهد شد.
هم‌چنان، باشندگان هرات می‌گویند: رییس جمهوری که بر بنیاد آرای تقلبی بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند آن حکومت به زودترین فرصت سرنگون خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.