آمر امنیت فرماندهی پولیس هرات: طـالـبان بایـد کـشته شـوند!

- ۲۶ میزان ۱۳۹۳

mnandegar-3 آمر امنیت فرماندهی پولیس هرات می‌گوید که طالبان باید در جبهات جنگی کشته شده و هیچ راه فراری برایشان داده نشود.

پس از ادعاهای مشابه دو تن از فرماندهان پولیس برخی از ولایات کشور، حالا این اولین اظهار نظر یک مقام معتبر امنیتی ولایت هرات بر علیه طالبان است.
جنرال امین الله آزاد، آمر امنیت فرماندهی پولیس هرات در مصاحبه با خبرگزاری جمهور گفت: وقت آن رسیده تا دیگر مهلتی به طالبان داده نشود و آنان می بایست تا در سنگر نبرد و هر جای دیگری از بین برده شوند.
او همچنین گفت که طالبان تاکنون جان تعداد زیادی از مردم افغانستان را گرفته اند و این نباید از سوی نیروهای امنیتی بی پاسخ باقی بماند.
این مقام در کنار این افزود که جدیت و تاکید بر مقابله ی هرچه بیشتر بر علیه طالبان، امنیت اخیر را برای ولایت هرات به بار آورده است.
فرد شماره ی دوم پولیس ولایت هرات در کنار این تصریح نمود که در ۱۰ سال گذشته، برخورد و گفتگوی مصالحه آمیز با طالبان بی نتیجه بوده و آنان تمایلی به صلح ندارند.
آقای آزاد همچنین تاکید کرد که این روند، پس از این هم بی تاثیر خواهد بود.
این گفته ها در حالی است که گروه طالبان، هدف اصلی حملات مسلحانه ی خود در افغانستان را، کشتن قوای خارجی و مقامات افغان عنوان می کنند.
گفته می‌شود که در حال حاضر، حدود ۱۲ گروه مخالف دولت که از طالبان بومی هستند، در ولایت هرات فعالیت دارند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.