تیم کرکت افغانستان پاکستان را شکست داد مغلوب سیاست؛ پیروز ورزش

گزارشگر:25 عقرب 1393 - ۲۴ عقرب ۱۳۹۳

mnandegar-3تیم الف کریکت افغانستان و پاکستان در رقابت دوستانه‎‌یی با حضور رهبران سیاسی و مقامات بلندرتبه دو کشور، در اسلام آباد مقابل همدیگر قرار گرفتند.
مسوولان کریکت بورد افغانستان و پاکستان، هدف از برگزاری این مسابقۀ دوستانه را تحکیم روابط ورزشی میان دو کشور عنوان کردند.
رییس جمهور افغانستان، نخست وزیر پاکستان و مقامات بلندرتبۀ دو کشور تماشاگران ویژه این رقابت دوستانه بودند.
قرار بود که این رقابت دوستانه ۲۰ اوره باشد؛ اما به دلیل محدود بودن زمان، مسوولان بلندرتبه دولتی دو کشور این رقابت ۱۵ اوره برگزار شد.
تیم الف کرکت افغانستان آغازگر این مسابقه بود و توانست در ۱۵ اور، با از دست دادن ۴ بازیکن خود ۱۵۵ هدف برای ورزشکاران پاکستانی تعیین کند.
بازیکنان تیم الف کرکت افغانستان بازی را به گونۀ قوی آغاز کردند و تنها نجیب الله زدران موفق شد که از ۳۶ توپ ۶۰ نمره را به دست آورد.
در نهایت بازیکنان افغانستان توانستند از ۱۵ اور، برای بازیکنان پاکستان ۱۵۵ هدف تعیین کنند.
اما بازیکنان پاکستان موفق نشدند که هدف تعیین شده از سوی بازیکنان افغان را به دست آورند.
بازیکنان پاکستانی در ۱۵ اور با از دست دادن ۹ بازیکن خود، تنها توانستند ۱۰۰ نمره را به دست آورند و نتوانستند هدف تعیین شده از سوی بازیکنان افغان را به دست آورند.
در نتیجه، بازیکنان تیم الف کرکت افغانستان موفق شدند که در این رقابت دوستانه مقتدرانه تیم الف کریکت پاکستان را شکست دهند.
گفتنی است که محمداشرف غنی رییس جمهور افغانستان روز گذشته در راس یک هیات بلند رتبه دولتی عازم اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
هدف از این سفر دو روزه ی آقای غنی به پاکستان جلب همکاری اسلام آباد در پروسۀ صلح افغانستان خوانده شده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.