دکتر عبدالله عبدالله: متقلبـان بـه کیفر برسنـد!

گزارشگر:27 عقرب 1393 - ۲۶ عقرب ۱۳۹۳

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، پس از چاشت روز دوشنبه با جمعی از بزرگان، نماینده‌گان، علما و جوانان ولایت سمنگان دیدار نمود.
اشتراک کننده‌گان در این دیدار، از رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان خواستند تا کشور را از بحران نا امنی، فساد اداری، مواد مخدر و بیکاری نجات داده و به جایی برساند که شایستۀ شأن افغانستان و مردم با غرور آن است.mnandegar-3
بزرگان ولایت سمنگان همچنان تاکید کردند که مردم این ولایت در سالیان اخیر مورد اهانت قرار گرفته و برخی‌ها نیز از وظائف‌شان برکنار شده‌اند.
آنان همچنان خواستار تامین عدالت در این ولایت به ویژه در بخش بازسازی در عرصه‌های مختلف گردیدند که تا کنون کاملاً نادیده گرفته شده است.
در همین حال، داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان ضمن قدردانی از زحمات و مبارزات ممتد و چندین سالۀ مردم سمنگان، تعهد نمود که به باشنده‌گان این ولایت توجه خاص نموده و از این به بعد سمنگان به فراموشی سپرده نخواهد شد، زیرا هدف از ورود وی به حکومت وحدت ملی، گرفتن چوکی و رسیدن قدرت نبوده است، بلکه خدمت به همه مردم افغانستان و ایجاد اداره سالم و خدمتگذار می‌باشد.
وی در همین حال تأکید نمود که تمام مواد موافقتنامه میان رهبران حکومت وحدت ملی عملی خواهد شد و این اداره زمانی موفق خواهد بود که از حمایت همگانی مردم افغانستان برخوردار باشد.
رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان افزود، که مبارزه با فساد اداری زمانی موفق خواهد شد که سردمداران معلوم‌الحال فساد اداری و بانیان آن، مطابق قانون به کیفر رسانیده شوند.
رییس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان هشدار داد که دیگر به هیچ تقلب کار اجازه سوء استفاده از اعتماد مردم داده نخواهد شد و حتی یک نفر هم که در تقلب و خیانت سهیم باشد، دستش کوتاه خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.