فرمانده جدید پولیس کابل: تبریکی نیایید، بگذارید کار کنم!

گزارشگر:یک شنیه 16 قوس 1393 - ۱۵ قوس ۱۳۹۳

عبدالرحمان رحیمی که جدید از سوی وزارت امور داخله به حیث فرمانده پولیس کابل مقرر شده است؛ امروز در نخستین کنفرانس خبری اش از نیروهای پولیس خواست که در حین انجام وظایف شان بیدار باشند.
عبدالرحمان رحیمی، فرمانده جدید پولیس کابل روز گذشته در نشست خبری از تمام نیروهای پولیس خواست که کیفیت کاری‌شان را بالا ببرند و در انجام وظایف شان پابند و صادق باشند.mnandegar-3
وی از نیروهای پولیس خواست که فساد اخلاقی و فساداداری را از بین ببرند؛ چون هر دو نوع فساد مدیریت آنان را ضعیف می سازد.
آقای رحیمی به شهروندان کابل از تامین امنیت وعده سپرده و افزود: « من به نماینده‌گی از تمام پرسونل امنیتی می گویم که تصمیم قاطع داریم ولو این که به قیمت جان ما هم تمام شود امنیت شهر کابل را تامین می کنیم».
وی تصریح کرد: « تقرر من به حیث قوماندان شهر کابل مکافات نیست؛ اما یک بار سنگین روی بازوانم گذاشته شده که امیدوارم به همکاری شهروندان کشور به اهداف بلندم رسیده و از مردم خود دفاع کنم».
همچنین آقای رحیمی از تمام دوستانش خواست که برای تبریکی به دفتر کاریش نروند.
وی در این زمینه گفت: «این جزی از عنعنات مردم ماست با توجه به احترام به رسم و رواج کشورم؛ من از تمام دوستانم می‌خواهم که برای تبریکی به خودشان زحمت ندهند؛ چون به‌خاطر اینکه کار زیاد است تا این که من وقت بگذارم برای پذیرایی از مهمانان بهتر است کار کنم، تا امنیت مردم ما تامین شود».
آقای رحیمی از اراکین بلندرتبه دولتی و نمایندگان مردم و همچین شهروندان کشور خواست که با نیروهای پولیس همکاری کرده و از آنان در هر بخش حمایت نمایند.
وی همچنین به مردم وعده داد که بر اساس سلیقه‌های شخصی‌اش در قسمت تغییر و تبدیل پرسونل امنیتی برخورد نمی‌کند و اصل مکافات و مجازات را در اولویت های کاری اش قرار می دهد.
آقای رحیمی طی چند روز اخیر به حیث فرمانده پولیس شهر کابل آغاز به کار کرده است. وی قبل از این به حیث فرمانده پولیس بلخ در شهر مزارشریف ایفای وظیفه می کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.